Druktechnieken
DrukwerkPrinten en kopiërenDigitaal drukwerkVariabel Data printenPrinting on Demand
Banner-small

Multicopy Amsterdam Centrum

Direct mail laat prospects Symsys mediasysteem ervaren 

Multicopy Amsterdam Centrum

Vandaag geopend:

Gesloten

Gesloten

Neem contact op via: 020-6709200

mail

Multicopy Amsterdam Centrum

  • Stekkenbergweg 5
  • 1105 AH Amsterdam
  • amsterdamcentrum@multicopy.nl
  • KVK: 34207915
  • Bekijk route

Neem contact op via: 020-6709200

chat
Vandaag geopend:

Gesloten

  • Maandag
  • Dinsdag
  • Woensdag
  • Donderdag
  • Vrijdag
  • Zaterdag
  • Zondag
  • 08:30 - 17:00
  • 08:30 - 17:00
  • 08:30 - 17:00
  • 08:30 - 17:00
  • 08:30 - 17:00
  • Gesloten
  • Gesloten
Case

Direct mail met kaartje

Medis – ofwel Symsys Mediadata – is de grootste databank met alle mediagegevens voor adverteerders en media- en reclamebureaus. Daarin vinden zij alle informatie: van tarieven tot maten, van oplagen tot verschijningsdata. Onder het motto ‘zien is geloven’ wilde Symsys een direct mailing met een kaartje waarop de ontvanger een persoonlijke toegangscode vond.

Kleine oplagen

Wij adviseerden om hiervoor een kartonnen creditcard te maken. Die konden we ook in kleine oplagen drukken en voorzien van alle gewenste variabelen, zoals een gebruikersnaam en een persoonlijke toegangscode.

Kleine oplagen

Wij adviseerden om hiervoor een kartonnen creditcard te maken. Die konden we ook in kleine oplagen drukken en voorzien van alle gewenste variabelen, zoals een gebruikersnaam en een persoonlijke toegangscode.

Direct mail met meetbaar resultaat

De direct mail met de codekaart was een groot succes. Elke dag kon Symsys precies zien welke ontvangers daadwerkelijk hadden ingelogd om de mediadatabank te ervaren. Ook konden ze exact bijhouden wie hoe lang en hoe vaak gebruikmaakte van de proefperiode. Nuttige informatie die wij weer konden gebruiken voor een erg gerichte follow-up.

Direct mail met meetbaar resultaat

De direct mail met de codekaart was een groot succes. Elke dag kon Symsys precies zien welke ontvangers daadwerkelijk hadden ingelogd om de mediadatabank te ervaren. Ook konden ze exact bijhouden wie hoe lang en hoe vaak gebruikmaakte van de proefperiode. Nuttige informatie die wij weer konden gebruiken voor een erg gerichte follow-up.

Direct mail design

Het design van de direct mail en de uitvoering als creditcard maakten direct duidelijk dat het proefaanbod met de persoonlijke toegang geld waard was. Dat zorgde voor extra respons. Voorheen was het óf niet mogelijk om de creditcards in zo’n kleine oplage te drukken, óf het was erg kostbaar. Dankzij digitale druktechnieken kan dat nu wel. Zo konden we voor deze direct mail persoonlijk communicatiemaatwerk leveren.

Direct mail design

Het design van de direct mail en de uitvoering als creditcard maakten direct duidelijk dat het proefaanbod met de persoonlijke toegang geld waard was. Dat zorgde voor extra respons. Voorheen was het óf niet mogelijk om de creditcards in zo’n kleine oplage te drukken, óf het was erg kostbaar. Dankzij digitale druktechnieken kan dat nu wel. Zo konden we voor deze direct mail persoonlijk communicatiemaatwerk leveren.