Druktechnieken
DrukwerkPrinten en kopiërenDigitaal drukwerkVariabel Data printenPrinting on Demand
Banner-small

Multicopy Almere

Documentbeheer: structuur in je documentstromen

Multicopy Almere

Vandaag geopend:

08:30 - 17:00

08:30 - 17:00

Neem contact op via: 088 929 00 00

mail

Al je documenten gestroomlijnd

Steeds meer bedrijven erkennen het nut en de noodzaak van digitaal documentbeheer. Geen wonder, want de hoeveelheid informatie binnen organisaties wordt alsmaar groter. Veel informatie wordt bovendien op verschillende plekken opgeslagen. Dat maakt het soms lastig om de gewenste informatie snel terug te vinden. Met een documentbeheersysteem kun je de documentstromen in jouw organisatie verbeteren én structureren. Bij Multicopy helpen we je graag om dit in goede banen te leiden.

Multicopy Almere

  • Mediacenter Almere (WTC 8e verdieping)
  • PJ Oudweg 4, 1314 CH Almere
  • almere@multicopy.nl
  • KVK: 39055831
  • Bekijk route

Neem contact op via: 088 929 00 00

chat
Vandaag geopend:

08:30 - 17:00

  • Maandag
  • Dinsdag
  • Woensdag
  • Donderdag
  • Vrijdag
  • Zaterdag
  • Zondag
  • 08:30 - 17:00
  • 08:30 - 17:00
  • 08:30 - 17:00
  • 08:30 - 17:00
  • 08:30 - 17:00
  • Gesloten
  • Gesloten

Alleen open op afspraak.

Door onze verhuizing en samenwerking met onze vestiging in Lelystad, hebben wij tijdelijk geen kantoor in Almere. Maar we komen graag naar jou toe om je wensen te bespreken en daarnaast staat ook onze haal- en brengservice, voor levering binnen Almere, kosteloos voor je klaar. Uiteraard proberen we de overlast zoveel mogelijk te beperken en we hopen je snel uit te kunnen nodigen om onze nieuwe locatie te bezichtigen! Wilt u een afspraak maken bel ons op 088-9290000 en we komen naar u toe.

Verschillende oplossingen voor documentbeheer

Multicopy biedt verschillende oplossingen om de documentstromen in jouw organisatie te stroomlijnen, waardoor je efficiënter kunt werken. Zijn er bijvoorbeeld meerdere personen binnen jouw organisatie die drukwerk of andere communicatiemiddelen bestellen? Dan is ons online bestelsysteem een uitkomst. En maakt jouw bedrijf nog gebruik van een papieren archief? Overweeg dan eens om je documenten te laten digitaliseren. Dan kan iedereen straks eenvoudig en snel precies de benodigde informatie terugvinden. Benieuwd hoe we jouw organisatie kunnen helpen met documentbeheer? Neem contact op, we vertellen je graag alles over de mogelijkheden!

Vraag een offerte aan

Veelgestelde vragen

Als je een archief hebt dat door verschillende mensen geraadpleegd moet kunnen worden, biedt documentbeheer uitkomst. Maar ook als je bepaalde materialen regelmatig opnieuw bestelt, waarbij de huisstijl moet worden gehandhaafd, is documentbeheer zinvol. Wij kunnen je helpen dit efficiënt te laten verlopen. Bijvoorbeeld door het digitaliseren van je archief en/of het opzetten een online bestelsysteem.

Zeker! Je krijgt altijd een realtime proef op je scherm te zien, die je vervolgens moet goedkeuren. Zo kun je eventuele foutjes er zelf nog uithalen.

Nee, zeker niet. Alleen de mensen die ertoe gemachtigd zijn kunnen dat. We kunnen eventueel ook nog instellen dat er eerst een akkoord wordt gevraagd aan bijvoorbeeld de afdelingsmanager voordat de bestelling daadwerkelijk geplaatst kan worden. Een beetje extra zekerheid, dat we graag voor je inbouwen!