Druktechnieken
DrukwerkPrinten en kopiërenDigitaal drukwerkVariabel Data printenPrinting on Demand
Banner-small

Multicopy Dordrecht

Een interactieve imagocampagne voor de gemeente Lelystad

Multicopy Dordrecht

Vandaag geopend:

Gesloten

Gesloten

Neem contact op via: 078-6395050

mail

Multicopy Dordrecht

  • Achterhakkers 22
  • 3311 JA Dordrecht
  • dordrecht@multicopy.nl
  • KVK: 24303847
  • Bekijk route

Neem contact op via: 078-6395050

chat
Vandaag geopend:

Gesloten

  • Maandag
  • Dinsdag
  • Woensdag
  • Donderdag
  • Vrijdag
  • Zaterdag
  • Zondag
  • 09:00 - 17:30
  • 09:00 - 17:30
  • 09:00 - 17:30
  • 09:00 - 17:30
  • 09:00 - 17:30
  • Gesloten
  • Gesloten

Openingstijden Postnl Business Point

Maandag t/m vrijdag 8.00 - 17.00 uur
Zaterdag 8.00 uur - 10.00 uur

Case

Imago versterken met een actieve merkcampagne

Lelystad heeft grote ambities, zowel in groei als in kwaliteit. Daarom lanceerde City Marketing Lelystad een actieve merkcampagne met als thema: Lelystad geeft lucht. Doel van de campagne is om Lelystad te profileren met een sterk imago. Een imago dat gebouwd is op pijlers als ambitie, zelfbewustzijn, ondernemend en gastvrij. De campagne richt zich op huidige en toekomstige inwoners, ondernemers en andere stakeholders. Multicopy hielp met de uitwerking ervan.

Uiteenlopende communicatiemiddelen

Wij maakten uiteenlopende communicatiemiddelen om de imagocampagne kracht bij te zetten. Waaronder pers- en informatiemappen, posters en mailings. Maar ook ansichtkaarten, cd’s met beeldmateriaal en nog veel meer. Alles op basis van het onderscheidende thema dat Lelystad tot een sterk merk moet maken.

Uiteenlopende communicatiemiddelen

Wij maakten uiteenlopende communicatiemiddelen om de imagocampagne kracht bij te zetten. Waaronder pers- en informatiemappen, posters en mailings. Maar ook ansichtkaarten, cd’s met beeldmateriaal en nog veel meer. Alles op basis van het onderscheidende thema dat Lelystad tot een sterk merk moet maken.

Sterke campagnebeelden

De campagne was onderscheidend in vorm en boodschap. Onderdeel was een set ansichtkaarten met herkenbare onderdelen van de stad, die op een verrassende en positieve manier in beeld werden gebracht. Zo werd ‘ons parkeerprobleem’ gesymboliseerd door een luchtfoto van boten in de haven. Designwoningen aan het water werden ‘onze rijtjeshuizen’ genoemd. En ‘onze bedrijfsruimte’ was een foto van een prachtig landschap. De kaarten werden verspreid onder bewoners van Lelystad. Ze waren zo opvallend dat veel mensen de kaarten ook daadwerkelijk hebben verstuurd aan vrienden en bekenden.

Sterke campagnebeelden

De campagne was onderscheidend in vorm en boodschap. Onderdeel was een set ansichtkaarten met herkenbare onderdelen van de stad, die op een verrassende en positieve manier in beeld werden gebracht. Zo werd ‘ons parkeerprobleem’ gesymboliseerd door een luchtfoto van boten in de haven. Designwoningen aan het water werden ‘onze rijtjeshuizen’ genoemd. En ‘onze bedrijfsruimte’ was een foto van een prachtig landschap. De kaarten werden verspreid onder bewoners van Lelystad. Ze waren zo opvallend dat veel mensen de kaarten ook daadwerkelijk hebben verstuurd aan vrienden en bekenden.

Van communicatiemiddelen tot interactie

De inzet van de verschillende communicatiemiddelen was vooral bedoeld om de doelgroepen aan te zetten tot actie en dialoog. Dat is uitstekend gelukt. Deze imagocampagne is een goed voorbeeld van de toegevoegde communicatiewaarde van Multicopy. Wij zetten altijd net dat stapje extra, zodat onze klanten een beter resultaat bereiken.

    • Wij geven ondernemingen de grootsheid die ze verdienen
  • Nieuwsbrief

  • Op de hoogte blijven van de nieuwste communicatietrends en -ontwikkelingen? Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief!