Druktechnieken
DrukwerkPrinten en kopiërenDigitaal drukwerkVariabel Data printenPrinting on Demand
Banner-small

Multicopy Haarlem

Zo krijg je meer loyale klanten

Multicopy Haarlem

Vandaag geopend:

09:00 - 17:30

09:00 - 17:30

Neem contact op via: 023-5358511

mail

Loyale klanten, het fundament onder je bedrijf

Loyale klanten zijn het fundament onder je bedrijf. Want geen enkele onderneming kan zonder trouwe klanten die regelmatig terugkomen. Klanten waar je op kunt rekenen en die als echte ambassadeurs graag aan anderen vertellen hoe tevreden ze over je zijn. Maar hoe worden klanten loyaal? En vooral: hoe blijven ze het? Multicopy helpt je daarbij. Met slimme communicatieoplossingen waarmee je jouw loyale klanten keer op keer verrast. Daarmee laat je zien hoezeer je jullie relatie op prijs stelt. Een investering die zich dubbel en dwars terugbetaalt.

Multicopy Haarlem

  • Tijdelijk vanuit Multicopy Hoofddorp, Robijnlaan 5
  • 2132 WX Hoofddorp
  • haarlem@multicopy.nl
  • KVK: 75482762
  • Bekijk route

Neem contact op via: 023-5358511

chat
Vandaag geopend:

09:00 - 17:30

  • Maandag
  • Dinsdag
  • Woensdag
  • Donderdag
  • Vrijdag
  • Zaterdag
  • Zondag
  • 09:00 - 17:30
  • 09:00 - 17:30
  • 09:00 - 17:30
  • 09:00 - 17:30
  • 09:00 - 17:30
  • Gesloten
  • Gesloten

Multicopy Haarlem werkt tijdelijk vanuit Multicopy Hoofddorp.

Ligt Multicopy Hoofddorp niet bij je om de hoek? Geen probleem. We komen altijd graag naar jou toe om je wensen te bespreken. Daarnaast staat ook onze haal- en brengservice kosteloos voor je klaar. Ons telefoonnummer: 023-535 85 11 en e-mail: haarlem@multicopy.nl blijven ongewijzigd. Graag tot snel!

 

 

Meer loyale klanten? Een loyaliteitsprogramma op maat!

Om loyale klanten te creëren en te behouden is het van belang dat je oprechte aandacht aan ze besteedt. Dat kan op verschillende manieren. Stuur je vaste klanten bijvoorbeeld regelmatig een direct mailing met speciale aanbiedingen, waar alleen zij gebruik van kunnen maken. Bij Multicopy kunnen we jouw mailing op elk gewenst onderdeel personaliseren, van aanhef tot aanbieding. Ook een gepersonaliseerde nieuwsbrief is een ideaal communicatiemiddel om je trouwe klanten op de hoogte te houden van nieuwtjes en bijzondere acties. Zo vergroot je de betrokkenheid. En wat dacht je van een mooi relatiegeschenk? Een cadeau wordt immers altijd gewaardeerd! Multicopy heeft promotionele artikelen in alle soorten en maten, en in elke oplage en prijsklasse. Uiteraard bedrukt met jouw logo, naam of boodschap. Denk je erover om een loyaliteitsprogramma voor je klanten op te zetten? Een slim idee, want daarmee laat je zien hoezeer je jouw loyale klanten waardeert. Multicopy helpt er graag bij. We hebben al voor uiteenlopende organisaties succesvolle loyaliteitscampagnes ontwikkeld. Zoals spaaracties, voordeel- en prioriteitscampagnes. Ook voor jouw bedrijf kunnen we een opvallend loyaliteitsprogramma creëren. Als je wilt begeleiden we je in het hele proces: van idee tot verwerking. Met spaarzegels, spaarkaarten, promotionele ondersteuning, geschenken, klantenkaarten, mailings en nog veel meer. Zowel in print als digitaal.

Vraag een offerte aan

Laat je inspireren

Case

Spel op maat voor loopbaanadviesbureau Tunnissen en Boskamp

ontdek meer
Video

Van adviesgesprek tot compleet nieuwe uitstraling voor Bakkerij Botman

ontdek meer
Video

“Multicopy is bij Mosa het verlengstuk van de afdeling marketing”

ontdek meer

Veelgestelde vragen

Nederlanders houden van spaaracties! Maar liefst 7 van de 10 Nederlanders spaart punten en zegels. Loyaliteitsprogramma’s motiveren mensen om verder te sparen én dus om regelmatig bij jouw bedrijf terug te keren. Klantenkaarten en spaarprogramma’s zijn dan ook onmisbare tools om klanten aan je te binden.

Telefoon, website, direct mail en e-mail: het zijn allemaal communicatiemiddelen die je klanten regelmatig gebruiken. Het is dus slim om zelf ook deze kanalen in te zetten om hen zo goed mogelijk van dienst te zijn. Maar vergeet ook zeker social media en WhatsApp niet! Zo zorg je ervoor dat je top of mind bent én blijft.

Een evenement is een uitgelezen manier om je klanten aan je te verbinden. Zo begrijpen ze beter hoe producten werken en zijn ze eerder geneigd om meer te kopen. Live events zijn dus niet te missen, maar een livestream is een goede tweede.

Vergroot je kennis

Nieuws

Trendrapport: Inclusiviteit is niet voor iedereen

Lees meer