Een cross media campagne met impact
Een cross media campagne met impact
Crossmediale communicatie: de kracht van herhaling
Multicopy Lelystad
- Middendreef 289
- 8233 GT Lelystad
- lelystad@multicopy.nl
- KVK: 39055831
- Bekijk route
Neem contact op via: 088 929 00 00
08:30 - 17:00
- Maandag
- Dinsdag
- Woensdag
- Donderdag
- Vrijdag
- Zaterdag
- Zondag
- 08:30 - 17:00
- 08:30 - 17:00
- 08:30 - 17:00
- 08:30 - 17:00
- 08:30 - 17:00
- Gesloten
- Gesloten
Onze printservice (geen direct service) is open van 10:00 - 16:00 uur
Effectieve crossmediale communicatie met een verrassende cross media campagne
Effectieve crossmediale communicatie met een verrassende cross media campagne
Billboards, direct mail campagnes, interactieve websites, loyaliteitscampagnes, maar ook traditionele printmedia als brochures zijn allemaal in te zetten bij crossmediale communicatie. En wat dacht je bijvoorbeeld van een mailing met een persoonlijke URL, waarmee de ontvanger op een unieke webpagina terechtkomt die helemaal op hem of haar is toegesneden? Inclusief een relevant aanbod en responsmogelijkheid. Contact leggen met jouw doelgroep wordt zo wel heel persoonlijk. En veel verrassender! Wij hebben een schat aan ervaring in vrijwel alle digitale en analoge communicatiekanalen. Die zetten we graag in voor jouw succes.
Laat je inspireren
Laat je inspireren
Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
Hoe krijg ik een optimale respons op een mailing?
Je kunt slim gebruik maken van de kracht van verschillende media. Zo versterk je het effect van je mailing per post, door na een paar dagen ook een e-mail te sturen. Dan komt je boodschap nogmaals in beeld. Ook een speciale (tijdelijke) aanbieding kan de respons verhogen.
Hoe kan ik kosten besparen met cross media?
Soms geeft gedrukte direct mail de beste respons, maar soms zijn e-mailings kostenefficiënter. Daarom zetten veel bedrijven beide communicatiekanalen in. Zo krijg je maximaal effect tegen lagere kosten.
Wat zijn de voordelen van crossmediale communicatie?
Met een cross media campagne maak je gebruik van de kracht van herhaling. Doordat je meerdere communicatiekanalen inzet, heb je meer kans om je doelgroep te bereiken. Bovendien vergroot je er jouw naamsbekendheid en zichtbaarheid mee.
Misschien ook interessant
Misschien ook interessant
Vergroot je kennis
Vergroot je kennis