Van adviesgesprek tot compleet nieuwe uitstraling voor Bakkerij Botman
Van adviesgesprek tot compleet nieuwe uitstraling voor Bakkerij Botman
Multicopy Nijmegen
- Bijsterhuizen 1120 B
- 6546 AS Nijmegen
- nijmegen@multicopy.nl
- KVK: 73301116
- Bekijk route
Neem contact op via: 024-3733729
Gesloten
- Maandag
- Dinsdag
- Woensdag
- Donderdag
- Vrijdag
- Zaterdag
- Zondag
- Gesloten
- Gesloten
- Gesloten
- Gesloten
- Gesloten
- Gesloten
- Gesloten
In week 29 - 30 - 31 (15 juli t/m 2 augustus) is onze vestiging Nijmegen verband met vakanties op afspraak geopend. We zijn gewoon telefonisch en per mail bereikbaar. We bedienen u vanuit onze vestiging in Venray.
Maatwerk website en webshop laten maken
Maatwerk website en webshop laten maken
Bakkerij Botman is een ambachtelijke bakkerij die al vele jaren bestaat. Aan het roer staan Debbie en haar man Nico Peereboom, twee rasechte ondernemers. Vijf jaar geleden namen zij het bedrijf over van Debbies ouders. Het stel heeft grootse plannen. Ze willen de onderneming professionaliseren en het aantal verkooppunten uitbreiden. Daarom vroegen ze Multicopy om een nieuwe website met webshop te maken. Dit werd uiteindelijk nog veel meer...
Bakkerij Botman is een ambachtelijke bakkerij die al vele jaren bestaat. Aan het roer staan Debbie en haar man Nico Peereboom, twee rasechte ondernemers. Vijf jaar geleden namen zij het bedrijf over van Debbies ouders. Het stel heeft grootse plannen. Ze willen de onderneming professionaliseren en het aantal verkooppunten uitbreiden. Daarom vroegen ze Multicopy om een nieuwe website met webshop te maken. Dit werd uiteindelijk nog veel meer...
Adviesgesprek
Adviesgesprek
Om de wensen en doelstellingen van Debbie en Nico duidelijk in beeld te krijgen, planden wij een adviesgesprek met het ondernemersechtpaar in. Tijdens dit gesprek kregen ze van ons praktische adviezen voor een herkenbare en opvallende uitstraling van hun bedrijf. Ook vertelden Debbie en Nico ons dat ze er door hun drukke dagelijkse werkzaamheden maar niet aan toe kwamen om hun groeiplannen daadwerkelijk uit te voeren. Gelukkig konden wij ze ook daarbij helpen.
Adviesgesprek
Adviesgesprek
Om de wensen en doelstellingen van Debbie en Nico duidelijk in beeld te krijgen, planden wij een adviesgesprek met het ondernemersechtpaar in. Tijdens dit gesprek kregen ze van ons praktische adviezen voor een herkenbare en opvallende uitstraling van hun bedrijf. Ook vertelden Debbie en Nico ons dat ze er door hun drukke dagelijkse werkzaamheden maar niet aan toe kwamen om hun groeiplannen daadwerkelijk uit te voeren. Gelukkig konden wij ze ook daarbij helpen.
Een eigentijdse look voor alle communicatiemiddelen
Een eigentijdse look voor alle communicatiemiddelen
We zijn begonnen met het opfrissen van het logo. Daarmee krijgen alle communicatie-uitingen van Bakkerij Botman een eigentijdse look. Van bedrijfskleding tot aan de gebaksdoosjes en al het andere verpakkingsmateriaal: alles is voorzien van het nieuwe beeldmerk. Ook de winkel heeft een compleet nieuwe uitstraling gekregen. De ramen zijn aan de buitenzijde voorzien van signing en aan de gevel wapperen opvallende vlaggen. Ook de etalage heeft een inrichting gekregen die helemaal van deze tijd is. Zelfs de vloer en de vitrine kregen een make-over met decoratiefolie.
Een eigentijdse look voor alle communicatiemiddelen
Een eigentijdse look voor alle communicatiemiddelen
We zijn begonnen met het opfrissen van het logo. Daarmee krijgen alle communicatie-uitingen van Bakkerij Botman een eigentijdse look. Van bedrijfskleding tot aan de gebaksdoosjes en al het andere verpakkingsmateriaal: alles is voorzien van het nieuwe beeldmerk. Ook de winkel heeft een compleet nieuwe uitstraling gekregen. De ramen zijn aan de buitenzijde voorzien van signing en aan de gevel wapperen opvallende vlaggen. Ook de etalage heeft een inrichting gekregen die helemaal van deze tijd is. Zelfs de vloer en de vitrine kregen een make-over met decoratiefolie.
Maatwerk website en loyaliteitsprogramma
Maatwerk website en loyaliteitsprogramma
Dankzij de nieuwe website, inclusief webshop, is Bakkerij Botman nu ook online goed vindbaar. Daarnaast heeft Multicopy de ondernemers geholpen met het opzetten van een loyaliteitsprogramma, waarbij klanten met een pasje kunnen sparen voor de heerlijkste Botman-kwaliteitsproducten. Bovendien heeft Debbie naar aanleiding van het adviesgesprek een plan gemaakt om bedrijfsbezoeken te gaan afleggen, waarmee ze het bedrijfsleven aan de bakkerij wil verbinden. Met het bijpassende promotiemateriaal kan ze voortvarend van start.
Maatwerk website en loyaliteitsprogramma
Maatwerk website en loyaliteitsprogramma
Dankzij de nieuwe website, inclusief webshop, is Bakkerij Botman nu ook online goed vindbaar. Daarnaast heeft Multicopy de ondernemers geholpen met het opzetten van een loyaliteitsprogramma, waarbij klanten met een pasje kunnen sparen voor de heerlijkste Botman-kwaliteitsproducten. Bovendien heeft Debbie naar aanleiding van het adviesgesprek een plan gemaakt om bedrijfsbezoeken te gaan afleggen, waarmee ze het bedrijfsleven aan de bakkerij wil verbinden. Met het bijpassende promotiemateriaal kan ze voortvarend van start.
Op de toekomst voorbereid
Op de toekomst voorbereid
Het adviesgesprek heeft Debbie en Nico inzicht gegeven in de mogelijkheden die passen bij hun behoeften. Multicopy heeft hen veel werk uit handen genomen, waardoor zij hun dagelijkse werkzaamheden gewoon konden voortzetten. De winkel heeft precies de uitstraling gekregen die ze voor ogen hadden en ze kunnen hun klanten de service geven die bij het bedrijf past. De ondernemers hebben nu alle ruimte om zich te gaan focussen op het werven van nieuwe klanten én om concrete plannen te maken voor het uitbreiden van het aantal verkooppunten.
Op de toekomst voorbereid
Op de toekomst voorbereid
Het adviesgesprek heeft Debbie en Nico inzicht gegeven in de mogelijkheden die passen bij hun behoeften. Multicopy heeft hen veel werk uit handen genomen, waardoor zij hun dagelijkse werkzaamheden gewoon konden voortzetten. De winkel heeft precies de uitstraling gekregen die ze voor ogen hadden en ze kunnen hun klanten de service geven die bij het bedrijf past. De ondernemers hebben nu alle ruimte om zich te gaan focussen op het werven van nieuwe klanten én om concrete plannen te maken voor het uitbreiden van het aantal verkooppunten.