Professionele en succesvolle e-mailcampagnes
Professionele en succesvolle e-mailcampagnes
E-mailingcampagnes met resultaat
Multicopy Woerden
- Trasmolenlaan 8 C
- 3447 GZ Woerden
- woerden@multicopy.nl
- KVK: 30083824
- Bekijk route
Neem contact op via: 0348-433143
Gesloten
- Maandag
- Dinsdag
- Woensdag
- Donderdag
- Vrijdag
- Zaterdag
- Zondag
- 11:00 - 14:00
- 11:00 - 14:00
- 11:00 - 14:00
- 11:00 - 14:00
- 11:00 - 14:00
- Gesloten
- Gesloten
Onze bezoektijden zijn maandag t/m vrijdag van 11 tot 14 uur.
Komt dit voor jou niet uit? laat het ons weten, we vinden altijd een oplossing!
Een geslaagde e-mailingcampagne
Een geslaagde e-mailingcampagne
Een succesvolle e-mailcampagne is veel meer dan het versturen van grote aantallen zakelijke e-mail. Je moet bijvoorbeeld ook aan een aantal wettelijke regels voldoen. Laat je de uitvoering van jouw e-mailingcampagne aan Multicopy over, dan hoef je je daarover in geen zorgen te maken. Wij begeleiden je graag in het hele proces.
Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
Wat is het verschil tussen een direct mail en een e-mailing?
Een direct mail verstuur je per post en een e-mailing online. Je kunt een direct mail en een e-mailing aanvullend op elkaar inzetten. De direct mail is dan de eerste stap en daarna stuur je ter versterking de e-mailing.
Hoe maak ik een succesvolle e-mailingcampagne?
Begin met het maken van een plan. Stel jezelf daarbij de volgende vragen: Wat zijn mijn doelen? Wat wil ik vertellen? En hoe vaak wil ik versturen? Zorg ook voor een goede timing. Wat is het beste moment voor jouw doelgroep om de mail te ontvangen en te lezen? Nog een laatste tip: maak je mails persoonlijk. Bijvoorbeeld door de voornaam of locatie van de ontvanger erin te verwerken
Waar moet ik bij mijn mailcampagne rekening mee houden?
Allereerst moet je voldoen aan enkele wettelijke eisen. Zo moeten e-mailadressen legitiem verkregen zijn, moeten ontvangers zich makkelijk kunnen uitschrijven voor je mailing en moeten je adresgegevens in de mail staan. Zorg daarnaast voor een goede uitstraling en een pakkende koptekst, want dat spoort de ontvanger aan om verder te lezen. En bekijk na afloop de resultaten. Daarmee krijg je inzicht in het effect van je mailing en kun je er de volgende keer op bijsturen.
Misschien ook interessant
Misschien ook interessant