Druktechnieken
DrukwerkPrinten en kopiërenDigitaal drukwerkVariabel Data printenPrinting on Demand
Banner-small

Multicopy Almere

Efficiënt communicatiemanagement voor LSG-Rentray dankzij online bestelsysteem 

Multicopy Almere

Vandaag geopend:

08:30 - 17:00

08:30 - 17:00

Neem contact op via: 088 929 00 00

mail

Multicopy Almere

  • Mediacenter Almere (WTC 8e verdieping)
  • PJ Oudweg 4, 1314 CH Almere
  • almere@multicopy.nl
  • KVK: 39055831
  • Bekijk route

Neem contact op via: 088 929 00 00

chat
Vandaag geopend:

08:30 - 17:00

  • Maandag
  • Dinsdag
  • Woensdag
  • Donderdag
  • Vrijdag
  • Zaterdag
  • Zondag
  • 08:30 - 17:00
  • 08:30 - 17:00
  • 08:30 - 17:00
  • 08:30 - 17:00
  • 08:30 - 17:00
  • Gesloten
  • Gesloten

Alleen open op afspraak.

Door onze verhuizing en samenwerking met onze vestiging in Lelystad, hebben wij tijdelijk geen kantoor in Almere. Maar we komen graag naar jou toe om je wensen te bespreken en daarnaast staat ook onze haal- en brengservice, voor levering binnen Almere, kosteloos voor je klaar. Uiteraard proberen we de overlast zoveel mogelijk te beperken en we hopen je snel uit te kunnen nodigen om onze nieuwe locatie te bezichtigen! Wilt u een afspraak maken bel ons op 088-9290000 en we komen naar u toe.

Case

Online communicatiemiddelen bestellen en beheren

LSG-Rentray heeft een groot aantal locaties met verschillende namen, logo’s en gegevens. Ze hebben echter wel één huisstijl. Met Web-to-Print – ons online bestelsysteem – kunnen ze online al hun drukwerk en andere communicatiemiddelen beheren en bestellen. Dat zorgt voor de unieke combinatie van standaardisatie en flexibiliteit.

Online bestelsysteem

Met ons online bestelsysteem kun je drukwerk en andere communicatiemiddelen exact conform je huisstijlrichtlijnen laten produceren. Teksten kun je daarbij wel wijzigen, zoals de variabele gegevens op een visitekaartje of de gegevens in een prijslijst. Ook kun je aanpassingen doen in een folder of mailingbestand. De wijzigingen worden direct doorgevoerd en vervolgens krijg je op je scherm een proef voor akkoord.

Online bestelsysteem

Met ons online bestelsysteem kun je drukwerk en andere communicatiemiddelen exact conform je huisstijlrichtlijnen laten produceren. Teksten kun je daarbij wel wijzigen, zoals de variabele gegevens op een visitekaartje of de gegevens in een prijslijst. Ook kun je aanpassingen doen in een folder of mailingbestand. De wijzigingen worden direct doorgevoerd en vervolgens krijg je op je scherm een proef voor akkoord.

Compleet voorraadsysteem

Met ons online bestelsysteem kun je drukwerk meteen online bestellen, volgens de gestelde eisen. Het systeem geeft direct zicht in kosten en levertijd. Maar dat is niet het enige. Ook andere communicatiemiddelen – al dan niet door ons geleverd – kun je met dit via internet toegankelijke systeem beheren. Dit geeft je direct inzicht in verbruik, voorraden, kosten en meer. Nuttige managementinformatie waar je wat mee kunt!

Compleet voorraadsysteem

Met ons online bestelsysteem kun je drukwerk meteen online bestellen, volgens de gestelde eisen. Het systeem geeft direct zicht in kosten en levertijd. Maar dat is niet het enige. Ook andere communicatiemiddelen – al dan niet door ons geleverd – kun je met dit via internet toegankelijke systeem beheren. Dit geeft je direct inzicht in verbruik, voorraden, kosten en meer. Nuttige managementinformatie waar je wat mee kunt!

Beheermogelijkheden

Ons online bestelsysteem heeft veel mogelijkheden om al je communicatiemiddelen optimaal te beheren. Je bepaalt zelf tot hoever je daarin wilt gaan. Van huisstijl tot uitvoering, van voorraad tot afleveradressen, van bestelautorisatie tot budgetten, van kosten tot verbruik; het kan allemaal. Met deze oplossing voor communicatiemiddelen- en documentbeheer gaan we weer net even verder. Zo kunnen we onze opdrachtgevers maximaal ondersteunen in het bereiken van hun communicatiedoelen. Snel, efficiënt en zonder zorgen.

Beheermogelijkheden

Ons online bestelsysteem heeft veel mogelijkheden om al je communicatiemiddelen optimaal te beheren. Je bepaalt zelf tot hoever je daarin wilt gaan. Van huisstijl tot uitvoering, van voorraad tot afleveradressen, van bestelautorisatie tot budgetten, van kosten tot verbruik; het kan allemaal. Met deze oplossing voor communicatiemiddelen- en documentbeheer gaan we weer net even verder. Zo kunnen we onze opdrachtgevers maximaal ondersteunen in het bereiken van hun communicatiedoelen. Snel, efficiënt en zonder zorgen.