Modellenboek met eigen klanten dankzij digitaal drukwerk
Modellenboek met eigen klanten dankzij digitaal drukwerk
Multicopy Almere
- Mediacenter Almere (WTC 8e verdieping)
- PJ Oudweg 4, 1314 CH Almere
- almere@multicopy.nl
- KVK: 39055831
- Bekijk route
Neem contact op via: 088 929 00 00
08:30 - 17:00
- Maandag
- Dinsdag
- Woensdag
- Donderdag
- Vrijdag
- Zaterdag
- Zondag
- 08:30 - 17:00
- 08:30 - 17:00
- 08:30 - 17:00
- 08:30 - 17:00
- 08:30 - 17:00
- Gesloten
- Gesloten
Alleen open op afspraak.
Door onze verhuizing en samenwerking met onze vestiging in Lelystad, hebben wij tijdelijk geen kantoor in Almere. Maar we komen graag naar jou toe om je wensen te bespreken en daarnaast staat ook onze haal- en brengservice, voor levering binnen Almere, kosteloos voor je klaar. Uiteraard proberen we de overlast zoveel mogelijk te beperken en we hopen je snel uit te kunnen nodigen om onze nieuwe locatie te bezichtigen! Wilt u een afspraak maken bel ons op 088-9290000 en we komen naar u toe.
Eigen modellenboek
Eigen modellenboek
‘Kijk eens wat vaker in de spiegel van de kapper’. Deze reclameslogan namen de Phiro Kappers en de Zwart Kappers verrassend letterlijk. Voorheen gebruikten ze verschillende internationale modellenboeken en stylingmagazines om hun cliënten te inspireren. Maar waarom zouden ze niet hun eigen werk als inspiratie- en voorbeeldenbron gebruiken? Zodoende realiseerden ze samen met Multicopy hun eigen modellenboek.
‘Kijk eens wat vaker in de spiegel van de kapper’. Deze reclameslogan namen de Phiro Kappers en de Zwart Kappers verrassend letterlijk. Voorheen gebruikten ze verschillende internationale modellenboeken en stylingmagazines om hun cliënten te inspireren. Maar waarom zouden ze niet hun eigen werk als inspiratie- en voorbeeldenbron gebruiken? Zodoende realiseerden ze samen met Multicopy hun eigen modellenboek.
Digitaal drukwerk
Digitaal drukwerk
Door gebruik te maken van digitaal drukwerk konden we een professioneel modellenboek realiseren in een kleine oplage. Het werd een fraai gebonden boek met foto’s van kapsels van klanten uit de twee salons, met uitleg hoe het kapsel tot stand komt en welke producten daarvoor geschikt zijn.
Digitaal drukwerk
Digitaal drukwerk
Door gebruik te maken van digitaal drukwerk konden we een professioneel modellenboek realiseren in een kleine oplage. Het werd een fraai gebonden boek met foto’s van kapsels van klanten uit de twee salons, met uitleg hoe het kapsel tot stand komt en welke producten daarvoor geschikt zijn.
Spraakmakend modellenboek van stadsgenoten
Spraakmakend modellenboek van stadsgenoten
Het resultaat is een spraakmakend modellenboek dat beide kapsalons dagelijks gebruiken. Opvallend is dat er in plaats van onbereikbare modellen herkenbare stadsgenoten in staan. Door gebruik te maken van het vakmanschap van Phiro en Zwart zelf, zijn de kapsels toegankelijk en realiseerbaar. Dat vakmanschap en het feit dat ze trots zijn op hun klanten, is de kracht van deze kappers. En dat komt samen in dit boek.
Spraakmakend modellenboek van stadsgenoten
Spraakmakend modellenboek van stadsgenoten
Het resultaat is een spraakmakend modellenboek dat beide kapsalons dagelijks gebruiken. Opvallend is dat er in plaats van onbereikbare modellen herkenbare stadsgenoten in staan. Door gebruik te maken van het vakmanschap van Phiro en Zwart zelf, zijn de kapsels toegankelijk en realiseerbaar. Dat vakmanschap en het feit dat ze trots zijn op hun klanten, is de kracht van deze kappers. En dat komt samen in dit boek.
Het schijnbaar onmogelijke realiseren
Het schijnbaar onmogelijke realiseren
Het boek is echter in meer opzichten bijzonder. Het werkt motiverend voor de loyale klanten die met hun mooie foto’s in het boek staan. Daarnaast werkt het inspirerend voor andere klanten en stimulerend voor de medewerkers van de salons. En tot slot versterken Phiro en Zwart met het tonen van hun eigen werk natuurlijk hun imago ten opzichte van de concurrentie. Dankzij moderne digitale druktechnieken konden we de boeken in een zeer kleine oplage
Het schijnbaar onmogelijke realiseren
Het schijnbaar onmogelijke realiseren
Het boek is echter in meer opzichten bijzonder. Het werkt motiverend voor de loyale klanten die met hun mooie foto’s in het boek staan. Daarnaast werkt het inspirerend voor andere klanten en stimulerend voor de medewerkers van de salons. En tot slot versterken Phiro en Zwart met het tonen van hun eigen werk natuurlijk hun imago ten opzichte van de concurrentie. Dankzij moderne digitale druktechnieken konden we de boeken in een zeer kleine oplage