Druktechnieken
DrukwerkPrinten en kopiërenDigitaal drukwerkVariabel Data printenPrinting on Demand
Banner-small

Multicopy Almere

Ansichtkaarten brengen toekomst Waterland in beeld

Multicopy Almere

Vandaag geopend:

08:30 - 17:00

08:30 - 17:00

Neem contact op via: 088 929 00 00

mail

Multicopy Almere

  • Mediacenter Almere (WTC 8e verdieping)
  • PJ Oudweg 4, 1314 CH Almere
  • almere@multicopy.nl
  • KVK: 39055831
  • Bekijk route

Neem contact op via: 088 929 00 00

chat
Vandaag geopend:

08:30 - 17:00

  • Maandag
  • Dinsdag
  • Woensdag
  • Donderdag
  • Vrijdag
  • Zaterdag
  • Zondag
  • 08:30 - 17:00
  • 08:30 - 17:00
  • 08:30 - 17:00
  • 08:30 - 17:00
  • 08:30 - 17:00
  • Gesloten
  • Gesloten

Alleen open op afspraak.

Door onze verhuizing en samenwerking met onze vestiging in Lelystad, hebben wij tijdelijk geen kantoor in Almere. Maar we komen graag naar jou toe om je wensen te bespreken en daarnaast staat ook onze haal- en brengservice, voor levering binnen Almere, kosteloos voor je klaar. Uiteraard proberen we de overlast zoveel mogelijk te beperken en we hopen je snel uit te kunnen nodigen om onze nieuwe locatie te bezichtigen! Wilt u een afspraak maken bel ons op 088-9290000 en we komen naar u toe.

Case

Oplossing met stapje extra

Het Intergemeentelijk Samenwerkingsorgaan Waterland heeft een visie ontwikkeld voor de toekomstontwikkeling tot 2040. Die geeft de ambities en plannen weer voor de zeven gemeenten in de regio Waterland. Maar hoe communiceer je die visie aan de belanghebbenden in de regio? En hoe krijg je interactie en een goede discussie? Multicopy bedacht een oplossing die nét dat stapje verder ging.

Rapport drukken met extra’s

Het Samenwerkingsorgaan vroeg ons het visierapport te drukken dat samengesteld was door het adviesbureau RBOI. Maar alleen een rapport is niet voldoende om mensen ook echt in beweging te krijgen. Daarom bedachten we een aantal extra communicatiemiddelen.

Rapport drukken met extra’s

Het Samenwerkingsorgaan vroeg ons het visierapport te drukken dat samengesteld was door het adviesbureau RBOI. Maar alleen een rapport is niet voldoende om mensen ook echt in beweging te krijgen. Daarom bedachten we een aantal extra communicatiemiddelen.

Kaarten printen en waterflessen bedrukken

We ontwikkelden een aantal ansichtkaarten met schitterende afbeeldingen van hoe de regio zich in de toekomst kan ontwikkelen. Op de voorzijde stond: Groeten uit Regio Waterland 2040. Op die manier brachten we de belofte van de visie in beeld die zo dichtbij de bewoners en andere belangengroepen kwam. Maar dat was niet alles. De bezoekers van de presentaties kregen flesjes met natuurlijk mineraalwater die we hadden voorzien van een Regio Waterland 2040-label. Dit sloeg de brug tussen de naam en de toekomstige veilige natuur in de regio.

Kaarten printen en waterflessen bedrukken

We ontwikkelden een aantal ansichtkaarten met schitterende afbeeldingen van hoe de regio zich in de toekomst kan ontwikkelen. Op de voorzijde stond: Groeten uit Regio Waterland 2040. Op die manier brachten we de belofte van de visie in beeld die zo dichtbij de bewoners en andere belangengroepen kwam. Maar dat was niet alles. De bezoekers van de presentaties kregen flesjes met natuurlijk mineraalwater die we hadden voorzien van een Regio Waterland 2040-label. Dit sloeg de brug tussen de naam en de toekomstige veilige natuur in de regio.

Van communicatiemiddelen tot betrokken discussie

Alle communicatiemiddelen nodigden mensen uit om actief deel te nemen aan de discussie over de toekomst. Zo promootten we de website, vroegen we om ideeën en spoorden we mensen aan om zich te verdiepen in de visie op de toekomst van hun leefgebied. Het resultaat was een betrokken discussie. De boodschap was goed overgekomen en veel belanghebbenden deden actief mee in de verdere uitwerking van de visie naar de realiteit van 2040. Deze actie is een mooi voorbeeld van de toegevoegde communicatiewaarde van onze medewerkers. We gaan altijd net een stapje verder zodat onze klanten een beter resultaat bereiken.

Van communicatiemiddelen tot betrokken discussie

Alle communicatiemiddelen nodigden mensen uit om actief deel te nemen aan de discussie over de toekomst. Zo promootten we de website, vroegen we om ideeën en spoorden we mensen aan om zich te verdiepen in de visie op de toekomst van hun leefgebied. Het resultaat was een betrokken discussie. De boodschap was goed overgekomen en veel belanghebbenden deden actief mee in de verdere uitwerking van de visie naar de realiteit van 2040. Deze actie is een mooi voorbeeld van de toegevoegde communicatiewaarde van onze medewerkers. We gaan altijd net een stapje verder zodat onze klanten een beter resultaat bereiken.