Persoonlijk en effectief communiceren
Persoonlijk en effectief communiceren
Zo wordt je communicatie nóg persoonlijker
Multicopy Alphen aan den Rijn
- J. Keplerweg 10-B
- 2408 AC Alphen aan den Rijn
- alphen@multicopy.nl
- KVK: 89367103
- Bekijk route
Neem contact op via: 0172–263171
Gesloten
- Maandag
- Dinsdag
- Woensdag
- Donderdag
- Vrijdag
- Zaterdag
- Zondag
- 10:00 - 16:00
- 10:00 - 16:00
- 10:00 - 16:00
- 10:00 - 16:00
- 10:00 - 16:00
- Gesloten
- Gesloten
Openingstijden kantoor: 10.00 uur tot 16.00 uur
Telefonisch bereikbaar (0172 – 263 171): 9.00 uur tot 17.30 uur
Per e-mail bereikbaar 24/7: alphen@multicopy.nl
Wij adviseren je altijd eerst per e-mail (alphen@multicopy.nl) je aanvraag te doen voordat je bij ons langskomt in de vestiging. Zo kunnen wij eerst een offerte maken of je een passend advies bieden. Daarna kan je het werk uiteraard ophalen bij ons op kantoor of langs komen voor een adviesgesprek. Wij hebben geen "klaar terwijl je wacht" service.
Verschillende manieren om persoonlijk en effectief te communiceren
Verschillende manieren om persoonlijk en effectief te communiceren
Je kunt je communicatie op tal van manieren persoonlijker maken en dus effectiever. Wij helpen je daar graag bij. Je direct mailings kunnen we bijvoorbeeld van a tot z personaliseren. In tekst, in afbeeldingen en in elke gewenste oplage. Cursusmaterialen maken we een stuk aantrekkelijker door ze helemaal op maat voor je te personaliseren. Daardoor krijgen ze veel meer impact. Zelfs relatiegeschenken kunnen we volledig naar wens voor je bedrukken. Dat maakt je cadeau extra bijzonder! En wat dacht je van e-mailings? Die worden veel beter gelezen als ze persoonlijk aan de ontvanger zijn gericht. Wij regelen het voor je.
Laat je inspireren
Laat je inspireren
Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
Wat is het effect van gepersonaliseerde communicatie?
Consumenten vinden het fijn om persoonlijk te worden aangesproken. Uit onderzoek blijkt dat driekwart van de consumenten graag gepersonaliseerde boodschappen en aanbiedingen ontvangt. En als zij een gepersonaliseerde mailing van een winkelier krijgen, zijn ze veel eerder geneigd om een aankoop te doen. Ook blijkt uit onderzoek dat gepersonaliseerde marketingcampagnes een respons hebben die maar liefst vier keer zo hoog is als niet-gepersonaliseerde campagnes. Kortom: gepersonaliseerd communiceren is effectief communiceren!
Ik wil mijn (potentiële) klanten verrassen. Hebben jullie tips?
Dat kan met variabel data printen op verschillende manieren. Zo kun je in een verkoopbrochure bijvoorbeeld het logo of een pandfoto van je wensklant opnemen. Succes gegarandeerd! Of stuur een kerstkaart met daarin de naam van de ontvanger. Nog een idee: geef een cadeautje met iemands naam erop. Communiceren wordt zo wel heel persoonlijk en effectief.
Hoe zorg ik ervoor dat mijn trainingsmateriaal beter gelezen wordt?
De manier waarop het materiaal is opgemaakt, is hierbij heel belangrijk. Een rustige vormgeving met voldoende afbeeldingen en illustraties maakt je trainingsmateriaal aantrekkelijker om te lezen. Daarnaast is personaliseren vooral ook een slimme techniek. Materiaal met iemands persoonlijke naam erop zorgt ervoor dat het wordt meegenomen, beter gelezen wordt en langer bewaard wordt.
Misschien ook interessant
Misschien ook interessant
Vergroot je kennis
Vergroot je kennis