Banner-small

Haal het maximale uit je e-mailcommunicatie

Multicopy Diemen

Openingstijden vandaag:

Gesloten

Gesloten

Neem contact op via: 0341-419086

mail

Doeltreffende e-mailnieuwsbrieven met een hoge respons

Het versturen van e-mailnieuwsbrieven is de meest gebruikte vorm van e-mailmarketing. Geen wonder, want een nieuwsbrief per mail is een voordelige methode om heel direct én actueel je doelgroep te bereiken. Om van je e-mailnieuwsbrief een succes te maken, heb je uiteraard meer nodig dan een mailprogramma en een internetverbinding. Een strakke vormgeving bijvoorbeeld, en een aantrekkelijke look en feel. Maar ook een optimaal (en wettelijk correct) databasebeheer en een snelle rapportage zijn essentieel. Multicopy helpt je daarbij.

Multicopy Diemen

  • Tijdelijk vanuit Multicopy Harderwijk, Morsestraat 2
  • 3846 CW Harderwijk
  • diemen@multicopy.nl
  • KVK: 72021853
  • Bekijk route

Neem contact op via: 0341-419086

chat
Vandaag geopend:

Gesloten

  • Maandag
  • Dinsdag
  • Woensdag
  • Donderdag
  • Vrijdag
  • Zaterdag
  • Zondag
  • 09:00 - 17:00
  • 09:00 - 17:00
  • 09:00 - 17:00
  • 09:00 - 17:00
  • 09:00 - 15:30
  • Gesloten
  • Gesloten

Door onze verhuizing en samenwerking met onze vestiging in Harderwijk, hebben wij tijdelijk geen kantoor in Diemen. Maar we komen graag naar jou toe om je wensen te bespreken en daarnaast staat ook onze haal- en brengservice, voor levering binnen Diemen, kosteloos voor je klaar. Uiteraard proberen we de overlast zoveel mogelijk te beperken en we hopen je snel uit te kunnen nodigen om onze nieuwe locatie te bezichtigen!

Totaalconcept

Jouw nieuwsbrieven per mail zijn onderdeel van een totale campagne. Wij  verzorgen al jouw communicatie van A tot Z, zodat alles perfect op elkaar aansluit.

Ervaring

Voor veel klanten verzorgen wij de e-mailnieuwsbrieven en daardoor weten we precies wat wel en niet werkt. Graag zijn wij ook jouw professionele partner.

Ontwerp

Wist je dat je ook voor het ontwerp van je nieuwsbrief bij ons terecht kunt? We zorgen voor een opvallend communicatiemiddel in de mailbox van je klanten, waar niemand omheen kan!

Zo maak je een effectieve e-mailnieuwsbrief

Om top of mind van je klanten te blijven, raden we je aan om regelmatig een e-mailnieuwsbrief te sturen. Ook is het slim om vooraf te bedenken wat het doel is van je nieuwsbrief. Wil je je lezers bijvoorbeeld alleen informeren, of (ook) tot actie aanzetten? Het klinkt misschien als een open deur, maar deel alleen informatie waar jouw klanten écht wat aan hebben. En wees actueel. Speel bijvoorbeeld in op een recente gebeurtenis of een nationale feestdag. Wij helpen je graag, ook bij de verzending van je nieuwsbrief. Daarbij houden we uiteraard rekening met de AVG-regelgeving. Zo zorgen we er bijvoorbeeld standaard voor dat iemand zich via een link eenvoudig kan afmelden.

Vraag een offerte aan

Laat je inspireren

Blog

Contentmarketing maakt klanten letterlijk grijpbaar

ontdek meer

Veelgestelde vragen

Zorg voor een goede verhouding tussen tekst en beeld. Gebruik korte teksten en ga op zoek naar passend beeldmateriaal. Probeer in plaats van stockfoto’s zoveel mogelijk (goede!) eigen foto’s te plaatsen. En is je nieuwsbrief af? Laat hem dan nog even controleren door iemand anders voordat je de mail verstuurt.

Verleid je lezer! Hoe? Stuur bijvoorbeeld vaker een korte nieuwsbrief in plaats van eens per maand één grote, lange mail. Bijna iedereen heeft weinig tijd, maar een kort berichtje, als een ‘snackje tussendoor’, is vaak wél behapbaar.

Je nieuwsbrief moet voldoen aan een paar wettelijke eisen. Check dus of je de e-mailadressen legitiem hebt verkregen, of de lezer zich makkelijk kan uitschrijven en of je adresgegevens in de mail staan. Met een aantrekkelijke vormgeving en pakkende titel verleid je de ontvanger om verder te lezen. En vergeet niet om na afloop het resultaat van je inspanningen te meten!

Vergroot je kennis

Nieuws

Trendrapport: Inclusiviteit is niet voor iedereen

Lees meer