In de spotlight met reclamedrukwerk
In de spotlight met reclamedrukwerk
Vertel je verhaal!
Multicopy Diemen
- Sniep 77
- 1112 AJ Diemen
- diemen@multicopy.nl
- KVK: 72021853
- Bekijk route
Neem contact op via: 020-6981600
09:00 - 17:00
- Maandag
- Dinsdag
- Woensdag
- Donderdag
- Vrijdag
- Zaterdag
- Zondag
- 09:00 - 17:00
- 09:00 - 17:00
- 09:00 - 17:00
- 09:00 - 17:00
- 09:00 - 15:30
- Gesloten
- Gesloten
Door onze verhuizing en samenwerking met onze vestiging in Harderwijk, hebben wij tijdelijk geen kantoor in Diemen. Maar we komen graag naar jou toe om je wensen te bespreken en daarnaast staat ook onze haal- en brengservice, voor levering binnen Diemen, kosteloos voor je klaar. Uiteraard proberen we de overlast zoveel mogelijk te beperken en we hopen je snel uit te kunnen nodigen om onze nieuwe locatie te bezichtigen!
Voor elk doel een ander middel
Voor elk doel een ander middel
Met reclamedrukwerk kun je verschillende doelstellingen bereiken. Opvallen bijvoorbeeld, nieuwe klanten trekken of meer omzet behalen. Bij elke doelstelling past weer een ander communicatiemiddel. Zo is een flyer heel geschikt voor een korte boodschap en is een brochure ideaal bij langere teksten. Wil je een actie aankondigen? Dan is een direct mailing vaak het beste middel. Voor actualiteiten en nieuwtjes zet je het beste een nieuwsbrief in. Advies nodig? Wij helpen je graag.
Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
Kunnen jullie ook andere reclame-uitingen voor mij verzorgen?
Uiteraard! Bij Multicopy kun je onder meer terecht voor vlaggen, spandoeken en stickers. Maar bijvoorbeeld ook voor autoreclame, gevelreclame en andere soorten buitenreclame. Het aantal producten waarmee je reclame kunt maken voor je bedrijf, product of dienst is bijna oneindig. Vraag naar de mogelijkheden!
Hebben jullie tips voor een succesvolle promotiecampagne?
Het geheim is een goede Call-to-Action. Sluit je boodschap altijd af met een trigger als: “klik hier”, “schrijf je in” of “koop nu en krijg 15% korting”. Zo zet je mensen aan tot actie. Een andere tip: verdiep je in de behoeften van je publiek en sluit daarop aan. En last but not least: gebruik niet te veel tekst en zorg voor kwalitatief goed beeldmateriaal dat opvalt en de aandacht trekt.
Misschien ook interessant
Misschien ook interessant