Communicatietrends
De meest effectieve promotionele producten voor beurzen
De meest effectieve promotionele producten voor beurzen
Het beursseizoen is voor veel bedrijven een belangrijke tijd van het jaar. Als je een nieuw product hebt gelanceerd of in contact wil komen met je doelgroep, is de kans groot dat je in het laatste kwartaal één of meer beurzen zult bijwonen. Met promotionele artikelen kun je ervoor zorgen dat de bezoekers jouw bedrijf of product niet snel zullen vergeten. Maar wat zijn dan de beste promotionele artikelen om mee te nemen?
Het beursseizoen is voor veel bedrijven een belangrijke tijd van het jaar. Als je een nieuw product hebt gelanceerd of in contact wil komen met je doelgroep, is de kans groot dat je in het laatste kwartaal één of meer beurzen zult bijwonen. Met promotionele artikelen kun je ervoor zorgen dat de bezoekers jouw bedrijf of product niet snel zullen vergeten. Maar wat zijn dan de beste promotionele artikelen om mee te nemen?
De meest effectieve promotionele producten voor beurzen
Het beursseizoen is voor veel bedrijven een belangrijke tijd van het jaar. Als je een nieuw product hebt gelanceerd of in contact wil komen met je doelgroep, is de kans groot dat je in het laatste kwartaal één of meer beurzen zult bijwonen. Met promotionele artikelen kun je ervoor zorgen dat de bezoekers jouw bedrijf of product niet snel zullen vergeten. Maar wat zijn dan de beste promotionele artikelen om mee te nemen?
Multicopy Haarlem
- Tijdelijk vanuit Multicopy Hoofddorp, Robijnlaan 5
- 2132 WX Hoofddorp
- haarlem@multicopy.nl
- KVK: 75482762
- Bekijk route
Neem contact op via: 023-5358511
Gesloten
- Maandag
- Dinsdag
- Woensdag
- Donderdag
- Vrijdag
- Zaterdag
- Zondag
- 09:00 - 17:30
- 09:00 - 17:30
- 09:00 - 17:30
- 09:00 - 17:30
- 09:00 - 17:30
- Gesloten
- Gesloten
Multicopy Haarlem werkt tijdelijk vanuit Multicopy Hoofddorp.
Ligt Multicopy Hoofddorp niet bij je om de hoek? Geen probleem. We komen altijd graag naar jou toe om je wensen te bespreken. Daarnaast staat ook onze haal- en brengservice kosteloos voor je klaar. Ons telefoonnummer: 023-535 85 11 en e-mail: haarlem@multicopy.nl blijven ongewijzigd. Graag tot snel!
Investeer in gepersonaliseerde promotionele artikelen
Meer dan visitekaartjes of folders, zijn gepersonaliseerde promotionele artikelen een krachtig marketinginstrument op beurzen. Zonder enige twijfel kunnen we wel stellen dat promo items zelfs de beste keuze zijn om mee te nemen naar een beurs. En dit is waarom:
- goed gekozen promotionele artikelen zijn nuttig voor de ontvanger, waardoor ze minder snel worden weggegooid;
- ze zijn van toegevoegde waarde en promoten tegelijkertijd je merk;
- ze onderscheiden je van de concurrentie en kunnen daarmee je beursstand populair maken;
- promotionele producten kun je op meerdere beurzen gebruiken, wat kostenbesparend werkt.
De voordelen zijn eindeloos. Het belangrijkste is dat promotionele artikelen ervoor kunnen zorgen dat jij jouw bedrijf of product kan laten opvallen in een omgeving die vol staat met marketingmateriaal van concurrenten.
De beste promotionele artikelen
Er zijn twee benaderingen bij het kiezen van de beste promotionele producten. De eerste is simpel: kies producten die relevant zijn voor jouw branche. Bijvoorbeeld, op een beurs voor therapeuten kan een eenvoudige stressbal met je logo een uitstekende keuze zijn. En voor een bouwbeurs bijvoorbeeld een multitool of werkklamp.
De tweede benadering is om producten te kiezen die voor iedereen bruikbaar en nuttig zijn. Denk daarbij aan T-shirts, waterflessen, USB-sticks, oordopjes etc. Hoe bruikbaarder je promotiemateriaal is, hoe aantrekkelijker het zal zijn en hoe meer exposure je genereert.
Ideeën voor promotionele producten
Weet je nog steeds niet welke promotionele artikelen je mee moet nemen naar je volgende beurs? Hier zijn een aantal populaire opties die hun succes al meerdere malen hebben bewezen:
- T-shirts, petten en andere kleding met je logo;
- waterflessen, blikjeskoelers en andere producten gerelateerd aan water/drinken;
- bureau-artikelen zoals stressballen en USB-sticks;
- algemene promotiematerialen zoals tassen, sleutelhangers, pennen en golfballen;
- eetbare items zoals snoep of luxe chocolade met je logo op het product of de verpakking.
Het is belangrijk om de aantrekkingskracht van een gratis promotieproduct in balans te brengen met de mond-tot-mondreclame die je ervoor terugkrijgt. Willen mensen wat je aanbiedt? Koppelen ze de waarde van het product aan jouw merk? Gaan deze promotieproducten ervoor zorgen dat ze jouw merk verder overwegen?
Neem een kijkje in ons enorme aanbod van promotionele artikelen onze website en zoek binnen een bepaalde categorie of op de naam van een product. Of neem direct contact op met je lokale Multicopy-vestiging. Wij helpen je graag bij het kiezen van items die ‘buzz’ voor je bedrijf genereren en je laten opvallen in de menigte!
Neem contact met ons op voor een advies op maat!
Zoek dichtstbijzijnde vestiging