Druktechnieken
DrukwerkPrinten en kopiërenDigitaal drukwerkVariabel Data printenPrinting on Demand
Banner-small

Multicopy Haarlem

Tredin verrast 400 topprospects met superpersoonlijke direct mail

Multicopy Haarlem

Vandaag geopend:

09:00 - 17:30

09:00 - 17:30

Neem contact op via: 023-5358511

mail

Multicopy Haarlem

  • Tijdelijk vanuit Multicopy Hoofddorp, Robijnlaan 5
  • 2132 WX Hoofddorp
  • haarlem@multicopy.nl
  • KVK: 75482762
  • Bekijk route

Neem contact op via: 023-5358511

chat
Vandaag geopend:

09:00 - 17:30

  • Maandag
  • Dinsdag
  • Woensdag
  • Donderdag
  • Vrijdag
  • Zaterdag
  • Zondag
  • 09:00 - 17:30
  • 09:00 - 17:30
  • 09:00 - 17:30
  • 09:00 - 17:30
  • 09:00 - 17:30
  • Gesloten
  • Gesloten

Multicopy Haarlem werkt tijdelijk vanuit Multicopy Hoofddorp.

Ligt Multicopy Hoofddorp niet bij je om de hoek? Geen probleem. We komen altijd graag naar jou toe om je wensen te bespreken. Daarnaast staat ook onze haal- en brengservice kosteloos voor je klaar. Ons telefoonnummer: 023-535 85 11 en e-mail: haarlem@multicopy.nl blijven ongewijzigd. Graag tot snel!

 

 

Case

Persoonlijke direct mail

Tredin is een landelijk opererende arbodienst die zich realiseert dat 70% van het arbeidsverzuim komt door niet-medische oorzaken. Daarom proberen ze zowel proactief als reactief met doelgerichte acties het verzuim uit de medische sfeer te halen. Om de bekendheid van de Tredin-aanpak bij hun 400 grootste prospects te vergroten, bedacht Multicopy een heel persoonlijke direct mail. En die voerden we natuurlijk ook voor ze uit.

Gepersonaliseerd verzenddoosje

Aanvankelijk vroeg Tredin ons om een mailingkaart te printen. Maar omdat wij altijd graag een paar stappen extra zetten voor onze klanten, maakte de oorspronkelijk bedachte envelop plaats voor een gepersonaliseerd verzenddoosje. Mensen maken een doosje immers sneller open dan een gewone envelop en zo krijgt de direct mail extra impact. En opvallen en respons, daar ging het om.

Gepersonaliseerd verzenddoosje

Aanvankelijk vroeg Tredin ons om een mailingkaart te printen. Maar omdat wij altijd graag een paar stappen extra zetten voor onze klanten, maakte de oorspronkelijk bedachte envelop plaats voor een gepersonaliseerd verzenddoosje. Mensen maken een doosje immers sneller open dan een gewone envelop en zo krijgt de direct mail extra impact. En opvallen en respons, daar ging het om.

Direct mail met USB-stick

In de mailing zat een persoonlijke brief en een kaart met daarop een USB-stick in de vorm van het Tredin-logo. Die hadden we speciaal voor Tredin ontwikkeld. Op de USB-stick kwam een bestaande bedrijfsfilm te staan. Wij zorgden ervoor dat die automatisch opstartte en ook niet te verwijderen was. We verzorgden de complete productie en afwerking van de direct mail. Dat moest zeer nauwkeurig gebeuren, zodat telkens de juiste brief in het juiste doosje terechtkwam.

Direct mail met USB-stick

In de mailing zat een persoonlijke brief en een kaart met daarop een USB-stick in de vorm van het Tredin-logo. Die hadden we speciaal voor Tredin ontwikkeld. Op de USB-stick kwam een bestaande bedrijfsfilm te staan. Wij zorgden ervoor dat die automatisch opstartte en ook niet te verwijderen was. We verzorgden de complete productie en afwerking van de direct mail. Dat moest zeer nauwkeurig gebeuren, zodat telkens de juiste brief in het juiste doosje terechtkwam.

QR-code

Zo’n opvallende mailing gaat al gauw een eigen leven leiden bij de ontvanger. Daarom dachten we ook na over wat er moest gebeuren nadat de USB-stick verwijderd was. Zo werd na verwijdering een QR-code zichtbaar, waarmee de prospect direct op de website en de bedrijfsfilm terechtkwam. Zo proberen wij altijd buiten de geijkte paden te denken zodat onze klanten hun doelen sneller en efficiënter realiseren. Ook bij een superpersoonlijk direct mail.

QR-code

Zo’n opvallende mailing gaat al gauw een eigen leven leiden bij de ontvanger. Daarom dachten we ook na over wat er moest gebeuren nadat de USB-stick verwijderd was. Zo werd na verwijdering een QR-code zichtbaar, waarmee de prospect direct op de website en de bedrijfsfilm terechtkwam. Zo proberen wij altijd buiten de geijkte paden te denken zodat onze klanten hun doelen sneller en efficiënter realiseren. Ook bij een superpersoonlijk direct mail.