Met unieke direct mail neemt U-Boat Worx prospects mee de diepte in
Met unieke direct mail neemt U-Boat Worx prospects mee de diepte in
Multicopy Haarlem
- Tijdelijk vanuit Multicopy Hoofddorp, Robijnlaan 5
- 2132 WX Hoofddorp
- haarlem@multicopy.nl
- KVK: 75482762
- Bekijk route
Neem contact op via: 023-5358511
Gesloten
- Maandag
- Dinsdag
- Woensdag
- Donderdag
- Vrijdag
- Zaterdag
- Zondag
- 09:00 - 17:30
- 09:00 - 17:30
- 09:00 - 17:30
- 09:00 - 17:30
- 09:00 - 17:30
- Gesloten
- Gesloten
Multicopy Haarlem werkt tijdelijk vanuit Multicopy Hoofddorp.
Ligt Multicopy Hoofddorp niet bij je om de hoek? Geen probleem. We komen altijd graag naar jou toe om je wensen te bespreken. Daarnaast staat ook onze haal- en brengservice kosteloos voor je klaar. Ons telefoonnummer: 023-535 85 11 en e-mail: haarlem@multicopy.nl blijven ongewijzigd. Graag tot snel!
Opvallende direct mail
Opvallende direct mail
U-Boat Worx in Breda is trendsettend fabrikant van compacte onderzeeërs. Zij richten zich op eigenaren van privéjachten, maar ook op de toeristenindustrie. Hun onderzeeboten kunnen diepten tot wel 1.000 meter bereiken. Zo kunnen hun klanten grensverleggend het onderwaterleven ervaren. Multicopy dacht mee over hoe de onderzeebootfabrikant deze selecte, internationale doelgroep op een opvallende manier kon bereiken.
U-Boat Worx in Breda is trendsettend fabrikant van compacte onderzeeërs. Zij richten zich op eigenaren van privéjachten, maar ook op de toeristenindustrie. Hun onderzeeboten kunnen diepten tot wel 1.000 meter bereiken. Zo kunnen hun klanten grensverleggend het onderwaterleven ervaren. Multicopy dacht mee over hoe de onderzeebootfabrikant deze selecte, internationale doelgroep op een opvallende manier kon bereiken.
Verrassend concept
Verrassend concept
We bedachten een verrassend concept voor een direct mail. Dat bestond uit een opvallende chique zwarte doos met daarin een fotoboek, een VIP-uitnodiging voor een proefvaart en een miniatuuronderzeeër met afstandsbediening.
Verrassend concept
Verrassend concept
We bedachten een verrassend concept voor een direct mail. Dat bestond uit een opvallende chique zwarte doos met daarin een fotoboek, een VIP-uitnodiging voor een proefvaart en een miniatuuronderzeeër met afstandsbediening.
Spraakmakende gimmick
Spraakmakende gimmick
De doelgroep voor de U-Boat is nogal wat gewend. Hen verrassen en motiveren om actie te ondernemen vereist dan ook flink wat overredingskracht. Maar de miniatuuronderzeeër bleek een opvallende, spraakmakende gimmick en was dan ook een schot in de roos. De verpakking zorgde ervoor dat U-Boat Worx zich op een onderscheidende manier presenteerde. Het bleek dan ook een totaaloplossing die maximaal resultaat realiseerde.
Spraakmakende gimmick
Spraakmakende gimmick
De doelgroep voor de U-Boat is nogal wat gewend. Hen verrassen en motiveren om actie te ondernemen vereist dan ook flink wat overredingskracht. Maar de miniatuuronderzeeër bleek een opvallende, spraakmakende gimmick en was dan ook een schot in de roos. De verpakking zorgde ervoor dat U-Boat Worx zich op een onderscheidende manier presenteerde. Het bleek dan ook een totaaloplossing die maximaal resultaat realiseerde.
Direct mail als compleet concept
Direct mail als compleet concept
In samenspel met U-Boat Worx bedachten we het idee en ontwikkelden we de vormgeving. Ook zorgden we voor de productie. De luxe omdozen maakten we speciaal op maat. We ontwierpen de fotoboeken vol inspiratie en een ‘feel-unique’-gevoel. Dat gold ook voor de persoonlijke VIP-invitatie op creditcardformaat.
Direct mail als compleet concept
Direct mail als compleet concept
In samenspel met U-Boat Worx bedachten we het idee en ontwikkelden we de vormgeving. Ook zorgden we voor de productie. De luxe omdozen maakten we speciaal op maat. We ontwierpen de fotoboeken vol inspiratie en een ‘feel-unique’-gevoel. Dat gold ook voor de persoonlijke VIP-invitatie op creditcardformaat.