Superpersoonlijke direct mailings geven Wercompaen meer respons
Superpersoonlijke direct mailings geven Wercompaen meer respons
Multicopy Haarlem
- Tijdelijk vanuit Multicopy Hoofddorp, Robijnlaan 5
- 2132 WX Hoofddorp
- haarlem@multicopy.nl
- KVK: 75482762
- Bekijk route
Neem contact op via: 023-5358511
09:00 - 17:30
- Maandag
- Dinsdag
- Woensdag
- Donderdag
- Vrijdag
- Zaterdag
- Zondag
- 09:00 - 17:30
- 09:00 - 17:30
- 09:00 - 17:30
- 09:00 - 17:30
- 09:00 - 17:30
- Gesloten
- Gesloten
Multicopy Haarlem werkt tijdelijk vanuit Multicopy Hoofddorp.
Ligt Multicopy Hoofddorp niet bij je om de hoek? Geen probleem. We komen altijd graag naar jou toe om je wensen te bespreken. Daarnaast staat ook onze haal- en brengservice kosteloos voor je klaar. Ons telefoonnummer: 023-535 85 11 en e-mail: haarlem@multicopy.nl blijven ongewijzigd. Graag tot snel!
Voor- en achterzijde gepersonaliseerd drukken
Voor- en achterzijde gepersonaliseerd drukken
Wercompaen levert administratieve ondersteuning aan reclame- en mediabureaus. Een belangrijk onderdeel daarvan is het geven van ondersteuning voor het marktleidende, voor reclamebureau’s ontwikkelde automatiseringspakket Symsys. Omdat ondersteuning persoonlijk maatwerk is, zijn de direct mailings van Wercompaen dat ook. Daarom vroeg het administratiebedrijf Multicopy een serie direct mailings te ontwikkelen die de doelgroep persoonlijk zouden aanspreken. Op voor- én achterzijde.
Wercompaen levert administratieve ondersteuning aan reclame- en mediabureaus. Een belangrijk onderdeel daarvan is het geven van ondersteuning voor het marktleidende, voor reclamebureau’s ontwikkelde automatiseringspakket Symsys. Omdat ondersteuning persoonlijk maatwerk is, zijn de direct mailings van Wercompaen dat ook. Daarom vroeg het administratiebedrijf Multicopy een serie direct mailings te ontwikkelen die de doelgroep persoonlijk zouden aanspreken. Op voor- én achterzijde.
Cartoons
Cartoons
Zo ontwikkelden we een direct mailingcampagne van A4-kaarten met cartoons. Die lieten iemand zien die de zaken goed voor elkaar had en iemand die dat niet had. Daaronder stond de vraag hoe de geadresseerde zijn of haar zaakjes had geregeld.
Cartoons
Cartoons
Zo ontwikkelden we een direct mailingcampagne van A4-kaarten met cartoons. Die lieten iemand zien die de zaken goed voor elkaar had en iemand die dat niet had. Daaronder stond de vraag hoe de geadresseerde zijn of haar zaakjes had geregeld.
Variabele data printen
Variabele data printen
Door gebruik te maken van een Excel-databestand konden we variabele data printen. Zo konden we de kaarten volledig personaliseren; op de voorzijde de vraag en op de achterzijde de adressering en de aanhef. Deze extra persoonlijke attentiewaarde had meer impact en de direct mailing gaf dan ook meer respons dan eerdere mailings. Bovendien spraken de cartoons zo tot de verbeelding van de ontvangers, dat ze vaak een plaatsje kregen op hun bureau.
Variabele data printen
Variabele data printen
Door gebruik te maken van een Excel-databestand konden we variabele data printen. Zo konden we de kaarten volledig personaliseren; op de voorzijde de vraag en op de achterzijde de adressering en de aanhef. Deze extra persoonlijke attentiewaarde had meer impact en de direct mailing gaf dan ook meer respons dan eerdere mailings. Bovendien spraken de cartoons zo tot de verbeelding van de ontvangers, dat ze vaak een plaatsje kregen op hun bureau.
Totaaloplossing
Totaaloplossing
Wij denken graag mee hoe onze opdrachtgevers hun werk persoonlijker en effectiever kunnen maken. Daarbij nemen we alle zorgen uit handen, van productie en personaliseren tot aan verzending. Zo geven we ieder bedrijf de grootsheid die ze verdient.
Totaaloplossing
Totaaloplossing
Wij denken graag mee hoe onze opdrachtgevers hun werk persoonlijker en effectiever kunnen maken. Daarbij nemen we alle zorgen uit handen, van productie en personaliseren tot aan verzending. Zo geven we ieder bedrijf de grootsheid die ze verdient.