Voor een slimmer en beter documentbeheer
Voor een slimmer en beter documentbeheer
Documentmanagement: beheer moeiteloos ál jouw communicatiemiddelen
Multicopy Leiden
- J. Keplerweg 10-B
- 2408 AC Alphen aan den Rijn
- leiden@multicopy.nl
- KVK: 89367103
- Bekijk route
Neem contact op via: 0172 – 263 171
10:00 - 16:00
- Maandag
- Dinsdag
- Woensdag
- Donderdag
- Vrijdag
- Zaterdag
- Zondag
- 10:00 - 16:00
- 10:00 - 16:00
- 10:00 - 16:00
- 10:00 - 16:00
- 10:00 - 16:00
- Gesloten
- Gesloten
Let op: we openen binnenkort op een andere locatie in Leiden. Tot die tijd behandelen we je aanvragen via Multicopy Alphen aan den Rijn.
Wij adviseren je altijd eerst per e-mail (leiden@multicopy.nl) je aanvraag te doen voordat je bij ons langskomt in de vestiging. Zo kunnen wij eerst een offerte maken of je een passend advies bieden. Daarna kan je het werk uiteraard ophalen bij ons op kantoor of langs komen voor een adviesgesprek. Wij hebben geen 'klaar terwijl je wacht'-service.
Jouw ideale document management systeem
Jouw ideale document management systeem
Met ons document management systeem Online Storefront beheer je moeiteloos al jouw communicatiematerialen, huisstijl, voorraden en budget. Waar je ook bent, wanneer je maar wilt en of je nu op een pc, tablet of smartphone werkt. Met Online Storefront heb je overal en altijd realtime inzicht in je voorraad, verbruik en kosten. Ook het aanpassen van bestanden, het personaliseren van visitekaartjes en het accorderen van wijzigingen heb je in een handomdraai geregeld. Zelfs communicatiematerialen die je ergens anders bestelt, kunnen in Online Storefront worden opgenomen. Nieuwsgierig geworden? We laten je graag een demo zien.
Laat je inspireren
Laat je inspireren
Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
Hoe kan ik ervoor zorgen dat iedereen in mijn organisatie de juiste huisstijlspecificaties aanhoudt?
Maak een huisstijlmanual waarin je alle regels en richtlijnen vastlegt omtrent je huisstijl. Wil je nog meer zekerheid van een uniforme huisstijl, dan biedt een online bestelsysteem uitkomst. Logo, kleuren, lettertypen en vormgeving zijn daarin vastgelegd. Materialen kunnen alleen aangepast worden als je daarvoor toestemming hebt gegeven.
Ik wil afdelingen of vestigingen decentraal laten bestellen. Kan dat?
Jazeker, dat kan het makkelijkste via ons documentmanagementsysteem. Hierin plaatsen we de documenten die regelmatig besteld moeten kunnen worden, al dan niet met de mogelijkheid om zelf aanpassingen door te voeren. Bijvoorbeeld visitekaartjes die besteld kunnen worden met de eigen naam en/of een eigen telefoonnummer.
Wat is een documentmanagementsysteem?
Dat is een software-oplossing voor bedrijven. In een documentmanagementsysteem worden documenten centraal beheerd. Alleen de medewerkers die hiertoe gemachtigd zijn, kunnen de desbetreffende materialen bestellen. Handig als je organisatie gebruik maakt van veel verschillende communicatiemiddelen of als er meerdere afdelingen of vestigingen zijn die materialen en drukwerk bestellen!
Misschien ook interessant
Misschien ook interessant
Vergroot je kennis
Vergroot je kennis