In de spotlight met reclamedrukwerk
In de spotlight met reclamedrukwerk
Vertel je verhaal!
Multicopy Leiden
- J. Keplerweg 10-B
- 2408 AC Alphen aan den Rijn
- leiden@multicopy.nl
- KVK: 89367103
- Bekijk route
Neem contact op via: 0172 – 263 171
10:00 - 16:00
- Maandag
- Dinsdag
- Woensdag
- Donderdag
- Vrijdag
- Zaterdag
- Zondag
- 10:00 - 16:00
- 10:00 - 16:00
- 10:00 - 16:00
- 10:00 - 16:00
- 10:00 - 16:00
- Gesloten
- Gesloten
Let op: we openen binnenkort op een andere locatie in Leiden. Tot die tijd behandelen we je aanvragen via Multicopy Alphen aan den Rijn.
Wij adviseren je altijd eerst per e-mail (leiden@multicopy.nl) je aanvraag te doen voordat je bij ons langskomt in de vestiging. Zo kunnen wij eerst een offerte maken of je een passend advies bieden. Daarna kan je het werk uiteraard ophalen bij ons op kantoor of langs komen voor een adviesgesprek. Wij hebben geen 'klaar terwijl je wacht'-service.
Voor elk doel een ander middel
Voor elk doel een ander middel
Met reclamedrukwerk kun je verschillende doelstellingen bereiken. Opvallen bijvoorbeeld, nieuwe klanten trekken of meer omzet behalen. Bij elke doelstelling past weer een ander communicatiemiddel. Zo is een flyer heel geschikt voor een korte boodschap en is een brochure ideaal bij langere teksten. Wil je een actie aankondigen? Dan is een direct mailing vaak het beste middel. Voor actualiteiten en nieuwtjes zet je het beste een nieuwsbrief in. Advies nodig? Wij helpen je graag.
Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
Kunnen jullie ook andere reclame-uitingen voor mij verzorgen?
Uiteraard! Bij Multicopy kun je onder meer terecht voor vlaggen, spandoeken en stickers. Maar bijvoorbeeld ook voor autoreclame, gevelreclame en andere soorten buitenreclame. Het aantal producten waarmee je reclame kunt maken voor je bedrijf, product of dienst is bijna oneindig. Vraag naar de mogelijkheden!
Hebben jullie tips voor een succesvolle promotiecampagne?
Het geheim is een goede Call-to-Action. Sluit je boodschap altijd af met een trigger als: “klik hier”, “schrijf je in” of “koop nu en krijg 15% korting”. Zo zet je mensen aan tot actie. Een andere tip: verdiep je in de behoeften van je publiek en sluit daarop aan. En last but not least: gebruik niet te veel tekst en zorg voor kwalitatief goed beeldmateriaal dat opvalt en de aandacht trekt.
Misschien ook interessant
Misschien ook interessant