Druktechnieken
DrukwerkPrinten en kopiërenDigitaal drukwerkVariabel Data printenPrinting on Demand
Banner-small

Multicopy Maastricht

Direct mail: extra kans om op te vallen

Multicopy Maastricht

Vandaag geopend:

Gesloten

Gesloten

Neem contact op via: 043-363 79 94

mail

Direct mailing versturen, een slimme zet!

De direct mailing is weer helemaal terug. Geen wonder, want doordat we steeds minder fysieke post ontvangen, is er op de deurmat nog maar weinig concurrentie. Dat biedt jou als ondernemer extra kans om op te vallen. Voor een geslaagde direct mailing heb je drie dingen nodig: een goed adressenbestand, een duidelijke omschrijving van je aanbod en een sterke call-to-action. Bij Multicopy helpen we je graag om dit scherp te krijgen.

Multicopy Maastricht

  • Meerssenerweg 93
  • 6222 AJ Maastricht
  • maastricht@multicopy.nl
  • KVK: 14074139
  • Bekijk route

Neem contact op via: 043-363 79 94

chat
Vandaag geopend:

Gesloten

  • Maandag
  • Dinsdag
  • Woensdag
  • Donderdag
  • Vrijdag
  • Zaterdag
  • Zondag
  • 09:00 - 17:00
  • 09:00 - 17:00
  • 09:00 - 17:00
  • 09:00 - 17:00
  • 09:00 - 17:00
  • Gesloten
  • Gesloten

Direct mailings die eruit springen

Wil je je direct mailing nóg meer laten opvallen? Een bobbel in de envelop maakt de ontvanger extra nieuwsgierig. Stuur bijvoorbeeld snoepgoed mee of een leuke giveaway. Dan weet je zeker dat je mailing eruit springt! Daarnaast zijn er veel crossmediamogelijkheden om je boodschap te versterken. Denk aan het sturen van een e-mailing als follow-up of een QR-code die naar een actiewebsite of video verwijst. Zo wordt je direct mailing ook nog eens meetbaar.

Vraag een offerte aan

Laat je inspireren

Video

Nieuwe printtechniek voor koffers samen met Princess Traveller

ontdek meer
Blog

Ondernemers, stuur je klanten gewoon weer papieren post

ontdek meer
Blog

5 elementen van succesvolle direct marketing

ontdek meer

Veelgestelde vragen

Zeker! Dit kan zowel in zwart-wit als full colour en in elke gewenste oplage. Tip: denk goed na over de bedrukking. Want door op te vallen aan de buitenkant, zorg je dat je envelop sneller wordt geopend.

Met een mailing die ‘anders dan anders’ is. Bijvoorbeeld door iets mee te sturen, waardoor je de nieuwsgierigheid van de lezer aanwakkert. Of door een bijzondere papiersoort te gebruiken. En maak je direct mailing zo persoonlijk mogelijk, dat helpt ook!

Wij adviseren altijd een verhouding van 2/3 beeld, 1/3 tekst. Met minder tekst houd je de aandacht van de ontvanger namelijk beter vast. Daarnaast blijkt uit onderzoek dat mensen in slechts enkele seconden besluiten of ze zullen doorlezen. Kom dus gelijk tot de kern.

Vergroot je kennis

Nieuws

Trendrapport: Inclusiviteit is niet voor iedereen

Lees meer