Connect met je doelgroep
Connect met je doelgroep
Onderscheidend webdesign voor een effectieve website
Multicopy Maastricht
- Meerssenerweg 93
- 6222 AJ Maastricht
- maastricht@multicopy.nl
- KVK: 14074139
- Bekijk route
Neem contact op via: 043-363 79 94
09:00 - 17:00
- Maandag
- Dinsdag
- Woensdag
- Donderdag
- Vrijdag
- Zaterdag
- Zondag
- 09:00 - 17:00
- 09:00 - 17:00
- 09:00 - 17:00
- 09:00 - 17:00
- 09:00 - 17:00
- Gesloten
- Gesloten
Multicopy, jouw innovatieve webdesigner
Multicopy, jouw innovatieve webdesigner
Onze webdesigners maken gebruik van de modernste technologieën en de allernieuwste inzichten op het gebied van geïntegreerde communicatie. Natuurlijk maken we jouw nieuwe website volledig responsive, zodat je site zowel op pc’s als op smartphones en tablets perfect wordt weergegeven. En vanzelfsprekend optimaliseren wij je site ook voor de beste zoekmachineresultaten. Daarnaast maken we slimme koppelingen met al jouw andere communicatie-uitingen, om het bezoek naar je website een extra boost te geven. Bijvoorbeeld door QR-codes te drukken op je folders, brochures en andere communicatiemiddelen. Want dat is nu typisch Multicopy: wij denken altijd een paar stappen vooruit!
Laat je inspireren
Laat je inspireren
Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
Wat is het uitgangspunt voor een succesvol webdesign?
Aan een professioneel webdesign ligt altijd een goed doordacht plan ten grondslag. Vraag je allereerst af wat jij met je website wilt bereiken én wat je jouw doelgroep wilt vertellen. Een website is succesvol als de bezoekers er kunnen vinden waar ze naar op zoek zijn. Probeer de behoeften van jouw klanten dus zo scherp mogelijk in kaart te brengen en baseer daar het ontwerp van je website op.
Hebben jullie praktische tips voor het ontwerp van mijn website?
Zorg voor een goede leesbaarheid. Denk niet alleen na over de typografie en de lettergrootte, maar zorg ook voor voldoende witruimte en een overzichtelijke structuur. Maak vooral gebruik van duidelijke knoppen en call-to-actions die je bezoeker aansporen om erop te klikken. Kies ook je beeldmateriaal zorgvuldig: tekst en visuele content moeten elkaar versterken. Nog een laatste tip: Voorkom dat je website zó vol komt te staan dat je bezoeker door de bomen het bos niet meer ziet. Een belangrijke vuistregel is nog altijd `less is more’.
Welke kleuren kan ik het beste gebruiken voor mijn website?
Let erop dat de kleuren op je website passen bij je bedrijf. Houd niet alleen rekening met de kleuren in je logo, maar vraag je ook af wat je met je site wilt uitstralen. Blauw staat bijvoorbeeld voor rust en vertrouwen, terwijl groen wordt geassocieerd met duurzaam, natuurlijk en gezond. Donkergroen straalt exclusiviteit uit, rood is de kleur van kracht en actie. En geel is juist een kleur die goedkoop overkomt.
Misschien ook interessant
Misschien ook interessant
Vergroot je kennis
Vergroot je kennis