
Mijn bestelomgeving
Mijn bestelomgeving
Mijn bestelomgeving
Mijn bestelomgeving
Wil je tijd besparen en grip houden op al je communicatiemiddelen? Dan is een online bestelsysteem dé oplossing. Zeker als je organisatie werkt met verschillende materialen en afdelingen die drukwerk bestellen. Met MarketDirect Storefront, het bestelsysteem van Multicopy, kan dit snel en moeiteloos, volledig in lijn met jouw huisstijl. Van het aanpassen van bestanden en personaliseren van visitekaartjes tot het bestellen van drukwerk – met MarketDirect Storefront is het in een handomdraai geregeld!
Voorheen vond je op deze locatie de mogelijkheid om in te loggen, maar met de komst van een nieuw systeem heeft iedere organisatie een eigen URL om rechtstreeks in de eigen brandportal uit te komen. Neem contact op met jouw vestiging om deze URL op te vragen of, wanneer je nog geen eigen portal hebt, om meer informatie te vragen.
Neem dan snel contact met ons op, dan vertellen we je er alles over!
Zoek dichtstbijzijnde vestiging
Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
Wat zijn de kosten van jullie online bestelsysteem?
Ons web-to-print system wordt volledig op maat voor jou samengesteld. De exacte kosten hangen dan ook helemaal af van jouw wensen en eisen. Daarbij betaal je eenmalig een bedrag voor de opzet van jouw persoonlijke Online Storefront-systeem. Daarnaast moet je rekening houden met kosten voor het maken van een of meerdere huisstijltemplates. Bijvoorbeeld voor visitekaartjes waarbij gebruikers zelf online gegevens kunnen invoeren zoals naam, functie, telefoon en e-mailadres. Of prijslijsten die medewerkers in het systeem kunnen updaten. Ten slotte ben je voor het abonnement jaarlijks een bedrag verschuldigd, afhankelijk van hoe vaak je het systeem gebruikt. Eén ding is zeker: ons online bestelsysteem is verrassend betaalbaar. De ervaring leert namelijk dat je deze kosten ruimschoots terugverdient, dankzij de talrijke gebruikersvoordelen, kostenbesparingen én efficiencyverbeteringen die MarketDirect Storefront je biedt. Wil je ook een maatwerkofferte van ons ontvangen? Neem dan snel contact op.
Voor wie is een online bestelsysteem interessant?
Een voorraadsysteem is voor veel verschillende organisaties nuttig. Denk aan franchiseorganisaties of bedrijven met meerdere vestigingen. Maar ook voor organisaties waar verschillende medewerkers bestellingen doen. Of bedrijven die regelmatig diverse documenten bestellen. Gebruikers van ons communicatiemanagementsysteem MarketDirect Storefront zijn onder meer zorginstellingen, makelaars, lokale overheden, woningcorporaties, retailbedrijven, uitzendbureaus, productiebedrijven, groothandels, zakelijke dienstverleners, horeca en catering, groepspraktijken etc.
Kan ik zien wat er via het online bestelsysteem wordt besteld en door wie?
Ja, dat is zelfs heel eenvoudig. Via rapportages krijg je inzicht in het gebruik, de bestedingen en de beschikbare voorraden. Op elk gewenst niveau. Van afdeling en medewerker tot artikel en zakenpartner. Zo weet je altijd precies waar je aan toe bent.