Druktechnieken
DrukwerkPrinten en kopiërenDigitaal drukwerkVariabel Data printenPrinting on Demand
Banner-small

Zoek een vestiging

Alle aandacht voor jouw actie

Actiemails met impact

Actiemails: je klanten zijn er dol op! En geef ze eens ongelijk. Want wie houdt er nu niet van een mooie aanbieding of leuke spaaractie? Winacties en cashback-acties zijn ook erg populair. En heb je al eens gedacht aan een enquête of een mail om een beoordeling aan te vragen? Of een mail die je rond de feestdagen verstuurt voor het delen van inspiratie en acties? Wat voor actiemail je ook wilt versturen, het gaat erom dat je jouw lezers oproept om tot actie te komen. Bij Multicopy weten we precies hoe je dat voor elkaar krijgt.
Vandaag geopend:

-

      Tips voor succesvolle actiemails

      Inspiratie nodig voor jouw volgende actiemail? Inhakers kunnen een leuk onderwerp zijn om een actiemail over te versturen. Of denk eens aan je VIP’s, jouw meest waardevolle klanten. Stuur deze doelgroep af en toe een actiemail met speciale aanbiedingen, zodat ze zich extra gewaardeerd voelen. En vergeet niet om ook reminders te versturen, zeker als de conversie van een bepaalde actiemail wat tegenvalt. Handig: wij delen met jou de rapportages, zodat je altijd een up-to-date inzicht hebt in de resultaten. En samen met jou kunnen we ook testen welk moment, welk design en welke onderwerpregel de beste conversie geeft bij jouw doelgroep. Zo helpen wij je niet alleen bij het behalen van de gewenste respons, maar ook bij het verbeteren ervan.

      Vraag een offerte aan

      Laat je inspireren

      Case

      Hebo-tapijt als boodschap met digitale druktechnieken

      ontdek meer
      Video

      Een nieuwe corporate identity voor Quality Contact

      ontdek meer
      Blog

      De 12 meer-aandacht-en-omzet-tips voor een effectieve e-mail

      ontdek meer

      Veelgestelde vragen

      Denk er vooral aan om de boodschap af te stemmen op je klant. Door je actiemail te personaliseren, zorg je er bovendien voor dat de ontvanger zich belangrijk voelt. Daarnaast is ook de timing van belang: je moet je mail op het juiste moment versturen. Wanneer wil je doelgroep jouw mail lezen? Wij kunnen met jou meekijken wat wel en niet werkt.

      Nee hoor. Het gaat erom dat je de lezer tot actie oproept. Dat kan bijvoorbeeld ook door te vragen of hij een enquête wil invullen of ergens op wil stemmen. En natuurlijk kun je iemand ook met een winactie of cashback motiveren om in actie te komen.

      Slim! Want met reviews krijg je meer inzicht in hoe je klanten over je denken. Ons advies: vraag je klanten via een mailtje om een beoordeling. Dat is niet alleen voor jouzelf waardevolle informatie, maar ook voor je (potentiële) klanten.

      Vergroot je kennis

      Nieuws

      Trendrapport: Inclusiviteit is niet voor iedereen

      Lees meer