Druktechnieken
DrukwerkPrinten en kopiërenDigitaal drukwerkVariabel Data printenPrinting on Demand
Banner-small

Multicopy Spijkenisse

Positionering: ontwikkel je merk samen met Multicopy

Multicopy Spijkenisse

Vandaag geopend:

Gesloten

Gesloten

Neem contact op via: 0181-611863

mail

Een goede positionering maakt je bedrijf onderscheidend

Wil je de juiste potentiële klanten aantrekken, dan is het belangrijk om je merk goed te positioneren. Zo kun je je onderscheiden van je concurrenten, weten opdrachtgevers je te vinden en bouw je vertrouwen op. Belangrijk onderdeel van je positionering is hoe en op welke manier je communiceert. Ook een goede visuele identiteit is van belang. Je uitstraling moet immers passen bij wie je bent. Multicopy helpt je hier graag bij. Van het begin tot aan de uitvoering. Zo werken we samen aan jouw zichtbaarheid.

Multicopy Spijkenisse

  • Curieweg 5
  • 3208 KJ Spijkenisse
  • spijkenisse@multicopy.nl
  • KVK: 24289052
  • Bekijk route

Neem contact op via: 0181-611863

chat
Vandaag geopend:

Gesloten

  • Maandag
  • Dinsdag
  • Woensdag
  • Donderdag
  • Vrijdag
  • Zaterdag
  • Zondag
  • 08:45 - 17:15
  • 08:45 - 17:15
  • 08:45 - 17:15
  • 08:45 - 17:15
  • 08:45 - 17:15
  • Gesloten
  • Gesloten

Je merk ontwikkelen

Als je een sterk merk wilt ontwikkelen, moeten alle onderdelen van je communicatie passen bij wie je bent. De kleuren, het lettertype, het beeldgebruik; alles moet kloppen bij je positionering. Pas je dit consequent toe in al je communicatie, dan zorgt dat voor een betrouwbare en herkenbare uitstraling. Multicopy is hierbij graag jouw partner, van positionering of branding van je merk tot en met de productie van alle benodigde communicatiemiddelen. We werken graag samen aan jouw zichtbaarheid.

Vraag een offerte aan

Laat je inspireren

Video

Van adviesgesprek tot frisse uitstraling voor Total Home Concept

ontdek meer
Video

“Dankzij Multicopy konden wij op tijd live met onze pop-up store”

ontdek meer

Veelgestelde vragen

Dat kan bij de start van je bedrijf, maar ook als er iets aan je merk is veranderd. Bijvoorbeeld als je een andere doelgroep bedient of nieuwe producten aanbiedt. Maar ook als je bedrijf wordt geassocieerd met een ander merk, is het goed om aan je positionering te werken. 

Een goed begin is om je klanten te vragen waarom ze je waarderen. Dit levert waardevolle informatie op, die je kunt gebruiken in al je communicatie.

Met branding en positionering zorg je dat je merk zich onderscheidt in de markt. Positionering is de positie die je merk inneemt in de ogen van jouw doelgroep ten opzichte van andere merken. Natuurlijk wil je dat dit positief is. 

Vergroot je kennis

Nieuws

Trendrapport: Inclusiviteit is niet voor iedereen

Lees meer
    • Wij geven ondernemingen de grootsheid die ze verdienen
  • Nieuwsbrief

  • Op de hoogte blijven van de nieuwste communicatietrends en -ontwikkelingen? Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief!