Alle aandacht voor jouw actie
Alle aandacht voor jouw actie
Actiemails met impact
Multicopy Spijkenisse
- Curieweg 5
- 3208 KJ Spijkenisse
- spijkenisse@multicopy.nl
- KVK: 24289052
- Bekijk route
Neem contact op via: 0181-611863
Gesloten
- Maandag
- Dinsdag
- Woensdag
- Donderdag
- Vrijdag
- Zaterdag
- Zondag
- 08:45 - 17:15
- 08:45 - 17:15
- 08:45 - 17:15
- 08:45 - 17:15
- 08:45 - 17:15
- Gesloten
- Gesloten
Tips voor succesvolle actiemails
Tips voor succesvolle actiemails
Inspiratie nodig voor jouw volgende actiemail? Inhakers kunnen een leuk onderwerp zijn om een actiemail over te versturen. Of denk eens aan je VIP’s, jouw meest waardevolle klanten. Stuur deze doelgroep af en toe een actiemail met speciale aanbiedingen, zodat ze zich extra gewaardeerd voelen. En vergeet niet om ook reminders te versturen, zeker als de conversie van een bepaalde actiemail wat tegenvalt. Handig: wij delen met jou de rapportages, zodat je altijd een up-to-date inzicht hebt in de resultaten. En samen met jou kunnen we ook testen welk moment, welk design en welke onderwerpregel de beste conversie geeft bij jouw doelgroep. Zo helpen wij je niet alleen bij het behalen van de gewenste respons, maar ook bij het verbeteren ervan.
Laat je inspireren
Laat je inspireren
Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
Wat is belangrijk bij mijn actiemail?
Denk er vooral aan om de boodschap af te stemmen op je klant. Door je actiemail te personaliseren, zorg je er bovendien voor dat de ontvanger zich belangrijk voelt. Daarnaast is ook de timing van belang: je moet je mail op het juiste moment versturen. Wanneer wil je doelgroep jouw mail lezen? Wij kunnen met jou meekijken wat wel en niet werkt.
Moet er echt een actie in mijn actiemail staan?
Nee hoor. Het gaat erom dat je de lezer tot actie oproept. Dat kan bijvoorbeeld ook door te vragen of hij een enquête wil invullen of ergens op wil stemmen. En natuurlijk kun je iemand ook met een winactie of cashback motiveren om in actie te komen.
Ik wil graag meer reviews, kunnen jullie daarmee helpen?
Slim! Want met reviews krijg je meer inzicht in hoe je klanten over je denken. Ons advies: vraag je klanten via een mailtje om een beoordeling. Dat is niet alleen voor jouzelf waardevolle informatie, maar ook voor je (potentiële) klanten.
Misschien ook interessant
Misschien ook interessant
Vergroot je kennis
Vergroot je kennis