Haal het maximale uit je e-mailcommunicatie
Haal het maximale uit je e-mailcommunicatie
Doeltreffende e-mailnieuwsbrieven met een hoge respons
Multicopy Venlo
- Venrayseweg 130a
- 5928 RH Venlo
- venlo@multicopy.nl
- KVK: 56475527
- Bekijk route
Neem contact op via: 077-3999640
Gesloten
- Maandag
- Dinsdag
- Woensdag
- Donderdag
- Vrijdag
- Zaterdag
- Zondag
- 09:00 - 17:30
- 09:00 - 17:30
- 09:00 - 17:30
- 09:00 - 17:30
- 09:00 - 17:30
- Gesloten
- Gesloten
Zo maak je een effectieve e-mailnieuwsbrief
Zo maak je een effectieve e-mailnieuwsbrief
Om top of mind van je klanten te blijven, raden we je aan om regelmatig een e-mailnieuwsbrief te sturen. Ook is het slim om vooraf te bedenken wat het doel is van je nieuwsbrief. Wil je je lezers bijvoorbeeld alleen informeren, of (ook) tot actie aanzetten? Het klinkt misschien als een open deur, maar deel alleen informatie waar jouw klanten écht wat aan hebben. En wees actueel. Speel bijvoorbeeld in op een recente gebeurtenis of een nationale feestdag. Wij helpen je graag, ook bij de verzending van je nieuwsbrief. Daarbij houden we uiteraard rekening met de AVG-regelgeving. Zo zorgen we er bijvoorbeeld standaard voor dat iemand zich via een link eenvoudig kan afmelden.
Laat je inspireren
Laat je inspireren
Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
Hebben jullie tips voor mijn e-mailnieuwsbrief?
Zorg voor een goede verhouding tussen tekst en beeld. Gebruik korte teksten en ga op zoek naar passend beeldmateriaal. Probeer in plaats van stockfoto’s zoveel mogelijk (goede!) eigen foto’s te plaatsen. En is je nieuwsbrief af? Laat hem dan nog even controleren door iemand anders voordat je de mail verstuurt.
Hoe kan ik zorgen dat mijn nieuwsbrief gelezen wordt?
Verleid je lezer! Hoe? Stuur bijvoorbeeld vaker een korte nieuwsbrief in plaats van eens per maand één grote, lange mail. Bijna iedereen heeft weinig tijd, maar een kort berichtje, als een ‘snackje tussendoor’, is vaak wél behapbaar.
Waar moet ik bij mijn e-mailnieuwsbrief rekening mee houden?
Je nieuwsbrief moet voldoen aan een paar wettelijke eisen. Check dus of je de e-mailadressen legitiem hebt verkregen, of de lezer zich makkelijk kan uitschrijven en of je adresgegevens in de mail staan. Met een aantrekkelijke vormgeving en pakkende titel verleid je de ontvanger om verder te lezen. En vergeet niet om na afloop het resultaat van je inspanningen te meten!
Misschien ook interessant
Misschien ook interessant
Vergroot je kennis
Vergroot je kennis