Zo krijg je meer loyale klanten
Zo krijg je meer loyale klanten
Loyale klanten, het fundament onder je bedrijf
Multicopy Venlo
- Venrayseweg 130a
- 5928 RH Venlo
- venlo@multicopy.nl
- KVK: 56475527
- Bekijk route
Neem contact op via: 077-3999640
09:00 - 17:30
- Maandag
- Dinsdag
- Woensdag
- Donderdag
- Vrijdag
- Zaterdag
- Zondag
- 09:00 - 17:30
- 09:00 - 17:30
- 09:00 - 17:30
- 09:00 - 17:30
- 09:00 - 17:30
- Gesloten
- Gesloten
Meer loyale klanten? Een loyaliteitsprogramma op maat!
Meer loyale klanten? Een loyaliteitsprogramma op maat!
Om loyale klanten te creëren en te behouden is het van belang dat je oprechte aandacht aan ze besteedt. Dat kan op verschillende manieren. Stuur je vaste klanten bijvoorbeeld regelmatig een direct mailing met speciale aanbiedingen, waar alleen zij gebruik van kunnen maken. Bij Multicopy kunnen we jouw mailing op elk gewenst onderdeel personaliseren, van aanhef tot aanbieding. Ook een gepersonaliseerde nieuwsbrief is een ideaal communicatiemiddel om je trouwe klanten op de hoogte te houden van nieuwtjes en bijzondere acties. Zo vergroot je de betrokkenheid. En wat dacht je van een mooi relatiegeschenk? Een cadeau wordt immers altijd gewaardeerd! Multicopy heeft promotionele artikelen in alle soorten en maten, en in elke oplage en prijsklasse. Uiteraard bedrukt met jouw logo, naam of boodschap. Denk je erover om een loyaliteitsprogramma voor je klanten op te zetten? Een slim idee, want daarmee laat je zien hoezeer je jouw loyale klanten waardeert. Multicopy helpt er graag bij. We hebben al voor uiteenlopende organisaties succesvolle loyaliteitscampagnes ontwikkeld. Zoals spaaracties, voordeel- en prioriteitscampagnes. Ook voor jouw bedrijf kunnen we een opvallend loyaliteitsprogramma creëren. Als je wilt begeleiden we je in het hele proces: van idee tot verwerking. Met spaarzegels, spaarkaarten, promotionele ondersteuning, geschenken, klantenkaarten, mailings en nog veel meer. Zowel in print als digitaal.
Laat je inspireren
Laat je inspireren
Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
Hoe kunnen klantenkaarten en spaarprogramma’s zorgen voor meer loyale klanten?
Nederlanders houden van spaaracties! Maar liefst 7 van de 10 Nederlanders spaart punten en zegels. Loyaliteitsprogramma’s motiveren mensen om verder te sparen én dus om regelmatig bij jouw bedrijf terug te keren. Klantenkaarten en spaarprogramma’s zijn dan ook onmisbare tools om klanten aan je te binden.
Welke kanalen moet ik inzetten om mijn klanten het best te bedienen?
Telefoon, website, direct mail en e-mail: het zijn allemaal communicatiemiddelen die je klanten regelmatig gebruiken. Het is dus slim om zelf ook deze kanalen in te zetten om hen zo goed mogelijk van dienst te zijn. Maar vergeet ook zeker social media en WhatsApp niet! Zo zorg je ervoor dat je top of mind bent én blijft.
Hoe kunnen evenementen zorgen voor meer loyale klanten?
Een evenement is een uitgelezen manier om je klanten aan je te verbinden. Zo begrijpen ze beter hoe producten werken en zijn ze eerder geneigd om meer te kopen. Live events zijn dus niet te missen, maar een livestream is een goede tweede.
Misschien ook interessant
Misschien ook interessant
Vergroot je kennis
Vergroot je kennis