Druktechnieken
DrukwerkPrinten en kopiërenDigitaal drukwerkVariabel Data printenPrinting on Demand
Banner-small

Multicopy Woerden

Communicatietrends

Blog
Evenementen

Laat je beursstand ook zelf het werk doen

Deelnemen aan een beurs is kostbaar dus je moet eruit halen wat er in zit. En er zit veel in. Een beurs is een verjaarspartij: als de juiste mensen komen en je ontvangt ze een beetje hartelijk wordt het onvergetelijk.

Multicopy Woerden

Vandaag geopend:

Gesloten

Gesloten

Neem contact op via: 0348-433143

mail

Laat je beursstand ook zelf het werk doen

Deelnemen aan een beurs is kostbaar dus je moet eruit halen wat er in zit. En er zit veel in. Een beurs is een verjaarspartij: als de juiste mensen komen en je ontvangt ze een beetje hartelijk wordt het onvergetelijk.

Multicopy Woerden

  • Trasmolenlaan 8 C
  • 3447 GZ Woerden
  • woerden@multicopy.nl
  • KVK: 30083824
  • Bekijk route

Neem contact op via: 0348-433143

chat
Vandaag geopend:

Gesloten

  • Maandag
  • Dinsdag
  • Woensdag
  • Donderdag
  • Vrijdag
  • Zaterdag
  • Zondag
  • 11:00 - 14:00
  • 11:00 - 14:00
  • 11:00 - 14:00
  • 11:00 - 14:00
  • 11:00 - 14:00
  • Gesloten
  • Gesloten

Onze bezoektijden zijn maandag t/m vrijdag van 11 tot 14 uur.

Komt dit voor jou niet uit? laat het ons weten, we vinden altijd een oplossing!

Een beursstand kan niet zonder goede standbemanning maar met de goede aankleding en inrichting doet een stand ook zelf het werk voor jouw bedrijf of organisatie. Dat moet ook wel, want jij of jouw mensen zijn er ook weleens niet – naar de wc, koffie met een Bounty halen, of checken of het bij de concurrent lekker leeg is. Of je bent al in gesprek met andere bezoekers.

Hieronder de negen gouden tips om je beursstand voor jou te laten werken.

1. Val op met jouw beursstand.

Het liefst moeten mensen al van een afstand zien wat men bij jou kan vinden en of dat interessant voor hen is – of niet.

2. Zorg dat je naam of logo zichtbaar is.

Het is druk, op elke beurs zijn er zoveel anderen. Spring eruit met je logo: het is herkenbaar of attractief of allebei.

3. Sla van tevoren op de trom.

Gebruik je e-mailnieuwsbrieven, je website, je blog, zet het op social media: jij staat op deze beurs. Gebruik ook de hashtag van de beurs.

4. Maak er een verhaal van.

Post op social media of je blog foto’s van de opbouw, de mensen die er straks staan, nieuwe producten met een onthullingsdoekje er nog omheen. Maak het spannend.

5. Vul aan met online.

Zorg dat de bezoekers van je website zien dat je op die beurs staat en zorg dat de bezoekers van je stand je website kunnen vinden. Wijd desnoods een aparte pagina aan de beurs en jouw aanwezigheid daar.

6. Vogeltje, cameraatje, P’tje en F’je op de wand.

Gebruik die bekende icoontjes van Twitter, Facebook, Pinterest, Instagram en vermeld al je socialmedia-adressen in je stand. Dat wekt vertrouwen en mensen kunnen je beter vinden op hun mobieltje om je uit te checken.

7. Leg voldoende flyers neer.

Leg flyers klaar op een plek waar mensen ze zelf kunnen pakken. Niet iedereen wil jou of je verkoopmedewerkers spreken.

8. Zorg voor fijn meeneemmateriaal.

Nog beter dan een flyer: zet tasjes neer met daarin een flyer, een sample of een giveaway, een rolletje pepermunt, je visitekaartje, een vaktijdschrift. Mensen zijn dol op gratis spulletjes.

9. Denk aan de pers.

Pers (lees: journalisten, redacteuren, fotografen en ook bloggers) wil een mapje met informatie, een persbericht, je visitekaartje, foto’s en misschien zelfs een USB-stick of een link die dergelijke informatie digitaal ontsluit.

    • Wij geven ondernemingen de grootsheid die ze verdienen
  • Nieuwsbrief

  • Op de hoogte blijven van de nieuwste communicatietrends en -ontwikkelingen? Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief!