Een interactieve imagocampagne voor de gemeente Lelystad
Een interactieve imagocampagne voor de gemeente Lelystad
Multicopy Leiden
- Floris Versterlaan 61-B
- 2316 DZ Leiden
- leiden@multicopy.nl
- KVK: 89367103
- Bekijk route
Neem contact op via: 0172 – 263 171
10:00 - 16:00
- Maandag
- Dinsdag
- Woensdag
- Donderdag
- Vrijdag
- Zaterdag
- Zondag
- 10:00 - 16:00
- 10:00 - 16:00
- 10:00 - 16:00
- 10:00 - 16:00
- 10:00 - 16:00
- Gesloten
- Gesloten
Let op: we openen op 6 januari 2025 op een andere locatie in Leiden. Tot die tijd behandelen we je aanvragen via Multicopy Alphen aan den Rijn.
Wij adviseren je altijd eerst per e-mail (leiden@multicopy.nl) je aanvraag te doen voordat je bij ons langskomt in de vestiging. Zo kunnen wij eerst een offerte maken of je een passend advies bieden. Daarna kan je het werk uiteraard ophalen bij ons op kantoor of langs komen voor een adviesgesprek. Wij hebben geen 'klaar terwijl je wacht'-service.
Imago versterken met een actieve merkcampagne
Imago versterken met een actieve merkcampagne
Lelystad heeft grote ambities, zowel in groei als in kwaliteit. Daarom lanceerde City Marketing Lelystad een actieve merkcampagne met als thema: Lelystad geeft lucht. Doel van de campagne is om Lelystad te profileren met een sterk imago. Een imago dat gebouwd is op pijlers als ambitie, zelfbewustzijn, ondernemend en gastvrij. De campagne richt zich op huidige en toekomstige inwoners, ondernemers en andere stakeholders. Multicopy hielp met de uitwerking ervan.
Lelystad heeft grote ambities, zowel in groei als in kwaliteit. Daarom lanceerde City Marketing Lelystad een actieve merkcampagne met als thema: Lelystad geeft lucht. Doel van de campagne is om Lelystad te profileren met een sterk imago. Een imago dat gebouwd is op pijlers als ambitie, zelfbewustzijn, ondernemend en gastvrij. De campagne richt zich op huidige en toekomstige inwoners, ondernemers en andere stakeholders. Multicopy hielp met de uitwerking ervan.
Uiteenlopende communicatiemiddelen
Uiteenlopende communicatiemiddelen
Wij maakten uiteenlopende communicatiemiddelen om de imagocampagne kracht bij te zetten. Waaronder pers- en informatiemappen, posters en mailings. Maar ook ansichtkaarten, cd’s met beeldmateriaal en nog veel meer. Alles op basis van het onderscheidende thema dat Lelystad tot een sterk merk moet maken.
Uiteenlopende communicatiemiddelen
Uiteenlopende communicatiemiddelen
Wij maakten uiteenlopende communicatiemiddelen om de imagocampagne kracht bij te zetten. Waaronder pers- en informatiemappen, posters en mailings. Maar ook ansichtkaarten, cd’s met beeldmateriaal en nog veel meer. Alles op basis van het onderscheidende thema dat Lelystad tot een sterk merk moet maken.
Sterke campagnebeelden
Sterke campagnebeelden
De campagne was onderscheidend in vorm en boodschap. Onderdeel was een set ansichtkaarten met herkenbare onderdelen van de stad, die op een verrassende en positieve manier in beeld werden gebracht. Zo werd ‘ons parkeerprobleem’ gesymboliseerd door een luchtfoto van boten in de haven. Designwoningen aan het water werden ‘onze rijtjeshuizen’ genoemd. En ‘onze bedrijfsruimte’ was een foto van een prachtig landschap. De kaarten werden verspreid onder bewoners van Lelystad. Ze waren zo opvallend dat veel mensen de kaarten ook daadwerkelijk hebben verstuurd aan vrienden en bekenden.
Sterke campagnebeelden
Sterke campagnebeelden
De campagne was onderscheidend in vorm en boodschap. Onderdeel was een set ansichtkaarten met herkenbare onderdelen van de stad, die op een verrassende en positieve manier in beeld werden gebracht. Zo werd ‘ons parkeerprobleem’ gesymboliseerd door een luchtfoto van boten in de haven. Designwoningen aan het water werden ‘onze rijtjeshuizen’ genoemd. En ‘onze bedrijfsruimte’ was een foto van een prachtig landschap. De kaarten werden verspreid onder bewoners van Lelystad. Ze waren zo opvallend dat veel mensen de kaarten ook daadwerkelijk hebben verstuurd aan vrienden en bekenden.
Van communicatiemiddelen tot interactie
Van communicatiemiddelen tot interactie
De inzet van de verschillende communicatiemiddelen was vooral bedoeld om de doelgroepen aan te zetten tot actie en dialoog. Dat is uitstekend gelukt. Deze imagocampagne is een goed voorbeeld van de toegevoegde communicatiewaarde van Multicopy. Wij zetten altijd net dat stapje extra, zodat onze klanten een beter resultaat bereiken.