Efficiënt communicatiemanagement voor LSG-Rentray dankzij online bestelsysteem
Efficiënt communicatiemanagement voor LSG-Rentray dankzij online bestelsysteem
Multicopy Leiden
- Floris Versterlaan 61-B
- 2316 DZ Leiden
- leiden@multicopy.nl
- KVK: 89367103
- Bekijk route
Neem contact op via: 0172 – 263 171
10:00 - 16:00
- Maandag
- Dinsdag
- Woensdag
- Donderdag
- Vrijdag
- Zaterdag
- Zondag
- 10:00 - 16:00
- 10:00 - 16:00
- 10:00 - 16:00
- 10:00 - 16:00
- 10:00 - 16:00
- Gesloten
- Gesloten
Let op: we openen op 6 januari 2025 op een andere locatie in Leiden. Tot die tijd behandelen we je aanvragen via Multicopy Alphen aan den Rijn.
Wij adviseren je altijd eerst per e-mail (leiden@multicopy.nl) je aanvraag te doen voordat je bij ons langskomt in de vestiging. Zo kunnen wij eerst een offerte maken of je een passend advies bieden. Daarna kan je het werk uiteraard ophalen bij ons op kantoor of langs komen voor een adviesgesprek. Wij hebben geen 'klaar terwijl je wacht'-service.
Online communicatiemiddelen bestellen en beheren
Online communicatiemiddelen bestellen en beheren
LSG-Rentray heeft een groot aantal locaties met verschillende namen, logo’s en gegevens. Ze hebben echter wel één huisstijl. Met Web-to-Print – ons online bestelsysteem – kunnen ze online al hun drukwerk en andere communicatiemiddelen beheren en bestellen. Dat zorgt voor de unieke combinatie van standaardisatie en flexibiliteit.
LSG-Rentray heeft een groot aantal locaties met verschillende namen, logo’s en gegevens. Ze hebben echter wel één huisstijl. Met Web-to-Print – ons online bestelsysteem – kunnen ze online al hun drukwerk en andere communicatiemiddelen beheren en bestellen. Dat zorgt voor de unieke combinatie van standaardisatie en flexibiliteit.
Online bestelsysteem
Online bestelsysteem
Met ons online bestelsysteem kun je drukwerk en andere communicatiemiddelen exact conform je huisstijlrichtlijnen laten produceren. Teksten kun je daarbij wel wijzigen, zoals de variabele gegevens op een visitekaartje of de gegevens in een prijslijst. Ook kun je aanpassingen doen in een folder of mailingbestand. De wijzigingen worden direct doorgevoerd en vervolgens krijg je op je scherm een proef voor akkoord.
Online bestelsysteem
Online bestelsysteem
Met ons online bestelsysteem kun je drukwerk en andere communicatiemiddelen exact conform je huisstijlrichtlijnen laten produceren. Teksten kun je daarbij wel wijzigen, zoals de variabele gegevens op een visitekaartje of de gegevens in een prijslijst. Ook kun je aanpassingen doen in een folder of mailingbestand. De wijzigingen worden direct doorgevoerd en vervolgens krijg je op je scherm een proef voor akkoord.
Compleet voorraadsysteem
Compleet voorraadsysteem
Met ons online bestelsysteem kun je drukwerk meteen online bestellen, volgens de gestelde eisen. Het systeem geeft direct zicht in kosten en levertijd. Maar dat is niet het enige. Ook andere communicatiemiddelen – al dan niet door ons geleverd – kun je met dit via internet toegankelijke systeem beheren. Dit geeft je direct inzicht in verbruik, voorraden, kosten en meer. Nuttige managementinformatie waar je wat mee kunt!
Compleet voorraadsysteem
Compleet voorraadsysteem
Met ons online bestelsysteem kun je drukwerk meteen online bestellen, volgens de gestelde eisen. Het systeem geeft direct zicht in kosten en levertijd. Maar dat is niet het enige. Ook andere communicatiemiddelen – al dan niet door ons geleverd – kun je met dit via internet toegankelijke systeem beheren. Dit geeft je direct inzicht in verbruik, voorraden, kosten en meer. Nuttige managementinformatie waar je wat mee kunt!
Beheermogelijkheden
Beheermogelijkheden
Ons online bestelsysteem heeft veel mogelijkheden om al je communicatiemiddelen optimaal te beheren. Je bepaalt zelf tot hoever je daarin wilt gaan. Van huisstijl tot uitvoering, van voorraad tot afleveradressen, van bestelautorisatie tot budgetten, van kosten tot verbruik; het kan allemaal. Met deze oplossing voor communicatiemiddelen- en documentbeheer gaan we weer net even verder. Zo kunnen we onze opdrachtgevers maximaal ondersteunen in het bereiken van hun communicatiedoelen. Snel, efficiënt en zonder zorgen.
Beheermogelijkheden
Beheermogelijkheden
Ons online bestelsysteem heeft veel mogelijkheden om al je communicatiemiddelen optimaal te beheren. Je bepaalt zelf tot hoever je daarin wilt gaan. Van huisstijl tot uitvoering, van voorraad tot afleveradressen, van bestelautorisatie tot budgetten, van kosten tot verbruik; het kan allemaal. Met deze oplossing voor communicatiemiddelen- en documentbeheer gaan we weer net even verder. Zo kunnen we onze opdrachtgevers maximaal ondersteunen in het bereiken van hun communicatiedoelen. Snel, efficiënt en zonder zorgen.