Druktechnieken
DrukwerkPrinten en kopiërenDigitaal drukwerkVariabel Data printenPrinting on Demand
Banner-small

Multicopy Leiden

Direct mail laat prospects Symsys mediasysteem ervaren 

Multicopy Leiden

Vandaag geopend:

10:00 - 16:00

10:00 - 16:00

Neem contact op via: 0172 – 263 171

mail

Multicopy Leiden

  • J. Keplerweg 10-B
  • 2408 AC Alphen aan den Rijn
  • leiden@multicopy.nl
  • KVK: 89367103
  • Bekijk route

Neem contact op via: 0172 – 263 171

chat
Vandaag geopend:

10:00 - 16:00

  • Maandag
  • Dinsdag
  • Woensdag
  • Donderdag
  • Vrijdag
  • Zaterdag
  • Zondag
  • 10:00 - 16:00
  • 10:00 - 16:00
  • 10:00 - 16:00
  • 10:00 - 16:00
  • 10:00 - 16:00
  • Gesloten
  • Gesloten

Let op: we openen binnenkort op een andere locatie in Leiden. Tot die tijd behandelen we je aanvragen via Multicopy Alphen aan den Rijn. 

Wij adviseren je altijd eerst per e-mail (leiden@multicopy.nl) je aanvraag te doen voordat je bij ons langskomt in de vestiging. Zo kunnen wij eerst een offerte maken of je een passend advies bieden. Daarna kan je het werk uiteraard ophalen bij ons op kantoor of langs komen voor een adviesgesprek. Wij hebben geen 'klaar terwijl je wacht'-service.

Case

Direct mail met kaartje

Medis – ofwel Symsys Mediadata – is de grootste databank met alle mediagegevens voor adverteerders en media- en reclamebureaus. Daarin vinden zij alle informatie: van tarieven tot maten, van oplagen tot verschijningsdata. Onder het motto ‘zien is geloven’ wilde Symsys een direct mailing met een kaartje waarop de ontvanger een persoonlijke toegangscode vond.

Kleine oplagen

Wij adviseerden om hiervoor een kartonnen creditcard te maken. Die konden we ook in kleine oplagen drukken en voorzien van alle gewenste variabelen, zoals een gebruikersnaam en een persoonlijke toegangscode.

Kleine oplagen

Wij adviseerden om hiervoor een kartonnen creditcard te maken. Die konden we ook in kleine oplagen drukken en voorzien van alle gewenste variabelen, zoals een gebruikersnaam en een persoonlijke toegangscode.

Direct mail met meetbaar resultaat

De direct mail met de codekaart was een groot succes. Elke dag kon Symsys precies zien welke ontvangers daadwerkelijk hadden ingelogd om de mediadatabank te ervaren. Ook konden ze exact bijhouden wie hoe lang en hoe vaak gebruikmaakte van de proefperiode. Nuttige informatie die wij weer konden gebruiken voor een erg gerichte follow-up.

Direct mail met meetbaar resultaat

De direct mail met de codekaart was een groot succes. Elke dag kon Symsys precies zien welke ontvangers daadwerkelijk hadden ingelogd om de mediadatabank te ervaren. Ook konden ze exact bijhouden wie hoe lang en hoe vaak gebruikmaakte van de proefperiode. Nuttige informatie die wij weer konden gebruiken voor een erg gerichte follow-up.

Direct mail design

Het design van de direct mail en de uitvoering als creditcard maakten direct duidelijk dat het proefaanbod met de persoonlijke toegang geld waard was. Dat zorgde voor extra respons. Voorheen was het óf niet mogelijk om de creditcards in zo’n kleine oplage te drukken, óf het was erg kostbaar. Dankzij digitale druktechnieken kan dat nu wel. Zo konden we voor deze direct mail persoonlijk communicatiemaatwerk leveren.

Direct mail design

Het design van de direct mail en de uitvoering als creditcard maakten direct duidelijk dat het proefaanbod met de persoonlijke toegang geld waard was. Dat zorgde voor extra respons. Voorheen was het óf niet mogelijk om de creditcards in zo’n kleine oplage te drukken, óf het was erg kostbaar. Dankzij digitale druktechnieken kan dat nu wel. Zo konden we voor deze direct mail persoonlijk communicatiemaatwerk leveren.