Druktechnieken
DrukwerkPrinten en kopiërenDigitaal drukwerkVariabel Data printenPrinting on Demand
Banner-small

Multicopy Spijkenisse

Superpersoonlijke direct mailings geven Wercompaen meer respons

Multicopy Spijkenisse

Vandaag geopend:

Gesloten

Gesloten

Neem contact op via: 0181-611863

mail

Multicopy Spijkenisse

  • Curieweg 5
  • 3208 KJ Spijkenisse
  • spijkenisse@multicopy.nl
  • KVK: 24289052
  • Bekijk route

Neem contact op via: 0181-611863

chat
Vandaag geopend:

Gesloten

  • Maandag
  • Dinsdag
  • Woensdag
  • Donderdag
  • Vrijdag
  • Zaterdag
  • Zondag
  • 08:45 - 17:15
  • 08:45 - 17:15
  • 08:45 - 17:15
  • 08:45 - 17:15
  • 08:45 - 17:15
  • Gesloten
  • Gesloten
Case

Voor- en achterzijde gepersonaliseerd drukken

Wercompaen levert administratieve ondersteuning aan reclame- en mediabureaus. Een belangrijk onderdeel daarvan is het geven van ondersteuning voor het marktleidende, voor reclamebureau’s ontwikkelde automatiseringspakket Symsys. Omdat ondersteuning persoonlijk maatwerk is, zijn de direct mailings van Wercompaen dat ook. Daarom vroeg het administratiebedrijf Multicopy een serie direct mailings te ontwikkelen die de doelgroep persoonlijk zouden aanspreken. Op voor- én achterzijde.

Cartoons

Zo ontwikkelden we een direct mailingcampagne van A4-kaarten met cartoons. Die lieten iemand zien die de zaken goed voor elkaar had en iemand die dat niet had. Daaronder stond de vraag hoe de geadresseerde zijn of haar zaakjes had geregeld.

Cartoons

Zo ontwikkelden we een direct mailingcampagne van A4-kaarten met cartoons. Die lieten iemand zien die de zaken goed voor elkaar had en iemand die dat niet had. Daaronder stond de vraag hoe de geadresseerde zijn of haar zaakjes had geregeld.

Variabele data printen

Door gebruik te maken van een Excel-databestand konden we variabele data printen. Zo konden we de kaarten volledig personaliseren; op de voorzijde de vraag en op de achterzijde de adressering en de aanhef. Deze extra persoonlijke attentiewaarde had meer impact en de direct mailing gaf dan ook meer respons dan eerdere mailings. Bovendien spraken de cartoons zo tot de verbeelding van de ontvangers, dat ze vaak een plaatsje kregen op hun bureau.

Variabele data printen

Door gebruik te maken van een Excel-databestand konden we variabele data printen. Zo konden we de kaarten volledig personaliseren; op de voorzijde de vraag en op de achterzijde de adressering en de aanhef. Deze extra persoonlijke attentiewaarde had meer impact en de direct mailing gaf dan ook meer respons dan eerdere mailings. Bovendien spraken de cartoons zo tot de verbeelding van de ontvangers, dat ze vaak een plaatsje kregen op hun bureau.

Totaaloplossing

Wij denken graag mee hoe onze opdrachtgevers hun werk persoonlijker en effectiever kunnen maken. Daarbij nemen we alle zorgen uit handen, van productie en personaliseren tot aan verzending. Zo geven we ieder bedrijf de grootsheid die ze verdient.

Totaaloplossing

Wij denken graag mee hoe onze opdrachtgevers hun werk persoonlijker en effectiever kunnen maken. Daarbij nemen we alle zorgen uit handen, van productie en personaliseren tot aan verzending. Zo geven we ieder bedrijf de grootsheid die ze verdient.

    • Wij geven ondernemingen de grootsheid die ze verdienen
  • Nieuwsbrief

  • Op de hoogte blijven van de nieuwste communicatietrends en -ontwikkelingen? Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief!