Druktechnieken
DrukwerkPrinten en kopiërenDigitaal drukwerkVariabel Data printenPrinting on Demand
Banner-small

Multicopy Zoetermeer

Online bestellen zonder moeite

Multicopy Zoetermeer

Vandaag geopend:

10:00 - 16:00

10:00 - 16:00

Neem contact op via: 079-3033004

mail

Online bestelsysteem voor ál jouw communicatiematerialen

Een online bestelsysteem kan je een heleboel werk uit handen nemen. Bijvoorbeeld als jouw organisatie gebruikmaakt van veel verschillende communicatiemiddelen. Of als materialen en drukwerk op meerdere afdelingen worden besteld. Online Storefront, het online bestelsysteem van Multicopy, is een ideaal hulpmiddel waarmee je snel én moeiteloos al jouw communicatiemiddelen beheert, 100% passend binnen jouw huisstijl. Bestanden aanpassen, visitekaartjes personaliseren en drukwerk bestellen: met Online Storefront is het zo geregeld.

Multicopy Zoetermeer

  • Willem Dreeslaan 172
  • 2729 NJ Zoetermeer
  • zoetermeer@multicopy.nl
  • KVK: 89367103
  • Bekijk route

Neem contact op via: 079-3033004

chat
Vandaag geopend:

10:00 - 16:00

  • Maandag
  • Dinsdag
  • Woensdag
  • Donderdag
  • Vrijdag
  • Zaterdag
  • Zondag
  • 10:00 - 16:00
  • 10:00 - 16:00
  • 10:00 - 16:00
  • 10:00 - 16:00
  • 10:00 - 16:00
  • Gesloten
  • Gesloten

Openingstijden kantoor: 10.00 uur tot 16.00 uur
Telefonisch bereikbaar (079-303 3004): 9.00 uur tot 17.30 uur
Per e-mail bereikbaar 24/7: zoetermeer@multicopy.nl

Wij adviseren je altijd eerst per e-mail (zoetermeer@multicopy.nl) je aanvraag te doen voordat je bij ons langskomt in de vestiging. Zo kunnen wij eerst een offerte maken of je een passend advies bieden. Daarna kan je het werk uiteraard ophalen bij ons op kantoor of langs komen voor een adviesgesprek. Wij hebben geen "klaar terwijl je wacht" service.

Zo werkt ons online bestelsysteem

Communicatiematerialen en drukwerk bestellen met Online Storefront is heel eenvoudig. In het systeem wordt precies vastgelegd wie wat mag bestellen. Bestellingen worden direct in het systeem verwerkt. Zo beschik je dus altijd over een up-to-date overzicht van je voorraad. Ook het aanpassen van bestanden is een fluitje van een cent. Je bepaalt zelf welke medewerkers dit mogen doen. Na de aanpassing genereert het systeem meteen een drukklaar bestand en wordt de voorraad afgeboekt. Komt een bepaalde voorraad onder de minimale hoeveelheid? Dan krijg je daar automatisch een melding van en kun je desgewenst direct bijbestellen. Hiermee voorkom je dat je grote hoeveelheden verouderd drukwerk moet weggooien. Kortom, Online Storefront is niet alleen een superhandig online bestelsysteem, maar ook een praktisch en actueel voorraadsysteem.

Vraag een offerte aan

Laat je inspireren

Case

Nieuwe website voor de Van Cappellen Stichting

ontdek meer
Blog

Waarom het internet is uitgevonden voor drukwerk

ontdek meer

Veelgestelde vragen

Ons web-to-print system wordt volledig op maat voor jou samengesteld. De exacte kosten hangen dan ook helemaal af van jouw wensen en eisen. Daarbij betaal je eenmalig een bedrag voor de opzet van jouw persoonlijke Online Storefront-systeem. Daarnaast moet je rekening houden met kosten voor het maken van een of  meerdere huisstijltemplates. Bijvoorbeeld voor visitekaartjes waarbij gebruikers zelf online gegevens kunnen invoeren zoals naam, functie, telefoon en e-mailadres. Of prijslijsten die medewerkers in het systeem kunnen updaten. Ten slotte ben je voor het abonnement jaarlijks een bedrag verschuldigd, afhankelijk van hoe vaak je het systeem gebruikt. Eén ding is zeker: ons online bestelsysteem is verrassend betaalbaar. De ervaring leert namelijk dat je deze kosten ruimschoots terugverdient, dankzij de talrijke gebruikersvoordelen, kostenbesparingen én efficiencyverbeteringen die Online Storefront je biedt. Wil je ook een maatwerkofferte van ons ontvangen? Neem dan snel contact op.

Een voorraadsysteem is voor veel verschillende organisaties nuttig. Denk aan franchiseorganisaties of bedrijven met meerdere vestigingen. Maar ook voor organisaties waar verschillende medewerkers bestellingen doen. Of bedrijven die regelmatig diverse documenten bestellen. Gebruikers van ons communicatiemanagementsysteem Online Storefront zijn onder meer zorginstellingen, makelaars, lokale overheden, woningcorporaties, retailbedrijven, uitzendbureaus, productiebedrijven, groothandels, zakelijke dienstverleners, horeca en catering, groepspraktijken etc.

Ja, dat is zelfs heel eenvoudig. Via rapportages krijg je inzicht in het gebruik, de bestedingen en de beschikbare voorraden. Op elk gewenst niveau. Van afdeling en medewerker tot artikel en zakenpartner. Zo weet je altijd precies waar je aan toe bent.

Vergroot je kennis

Nieuws

Trendrapport: Inclusiviteit is niet voor iedereen

Lees meer