Alles voor veiligheid op kantoor en een veilige werkomgeving
Alles voor veiligheid op kantoor en een veilige werkomgeving
Veiligheid op kantoor met slimme communicatieoplossingen
Multicopy Zoetermeer
- Willem Dreeslaan 172
- 2729 NJ Zoetermeer
- zoetermeer@multicopy.nl
- KVK: 89367103
- Bekijk route
Neem contact op via: 079-3033004
10:00 - 16:00
- Maandag
- Dinsdag
- Woensdag
- Donderdag
- Vrijdag
- Zaterdag
- Zondag
- 10:00 - 16:00
- 10:00 - 16:00
- 10:00 - 16:00
- 10:00 - 16:00
- 10:00 - 16:00
- Gesloten
- Gesloten
Openingstijden kantoor: 10.00 uur tot 16.00 uur
Telefonisch bereikbaar (079-303 3004): 9.00 uur tot 17.30 uur
Per e-mail bereikbaar 24/7: zoetermeer@multicopy.nl
Wij adviseren je altijd eerst per e-mail (zoetermeer@multicopy.nl) je aanvraag te doen voordat je bij ons langskomt in de vestiging. Zo kunnen wij eerst een offerte maken of je een passend advies bieden. Daarna kan je het werk uiteraard ophalen bij ons op kantoor of langs komen voor een adviesgesprek. Wij hebben geen "klaar terwijl je wacht" service.
Hoe creëer je een veilige werkomgeving?
Hoe creëer je een veilige werkomgeving?
Om een zo veilig mogelijke werkomgeving te creëren, kunnen we onder meer vloerstickers en vloermarkeringen voor je maken. Bijvoorbeeld om de looproute aan te geven, of mensen te wijzen op de 1,5-metermaatregel. Maar ook plexiglas kuchschermen en roomdividers dragen bij aan de veiligheid op je kantoor of in je winkel. Die kunnen we desgewenst bedrukken in jouw huisstijl of met een tekst. Om je klanten te wijzen op gewijzigde openingstijden of nieuwe veiligheidsmaatregelen kunnen we stoepborden, deurbordjes en roll-upbanners leveren. Maar er is nog veel meer mogelijk! Denk aan raamposters, flyers of bedrukte mondkapjes. En heb je een restaurant? Dan verzorgen we graag je menukaarten en dozen of verpakkingsmateriaal voor je bezorg- of afhaalmaaltijden. Daarnaast kun je ook bij ons terecht voor veiligheidsvestjes en bedrijfskleding. Uiteraard in jouw huisstijl.
Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
Kunnen jullie ook veiligheidshandboeken produceren?
Ja, dat kan! Bijvoorbeeld in de vorm van speciaal gemaakte ordners of in boekvorm. Eventueel met bijlagen, pen en usb-stick. Precies zoals jij wilt.
Kan ik mijn communicatie makkelijk wijzigen als de regels veranderen?
Het is goed om hier vooraf over na te denken. Afhankelijk van jouw specifieke situatie zijn er verschillende mogelijkheden. Zo kun je bijvoorbeeld kiezen voor posters in wissellijsten of stoepborden. Die kun je gemakkelijk vervangen. Gebruik je ordners als veiligheidshandboeken, dan kunnen we ook een deel ervan vervangen.
Kunnen jullie helpen met de digitale communicatie van de nieuwe veiligheidsregels?
Ja zeker. We kunnen allerlei digitale communicatiemiddelen voor je verzorgen. Van e-mailing tot website, van animatie tot livestream.
Misschien ook interessant
Misschien ook interessant