Druktechnieken
DrukwerkPrinten en kopiërenDigitaal drukwerkVariabel Data printenPrinting on Demand
Banner-small

Multicopy Zoetermeer

Zo krijg je meer loyale klanten

Multicopy Zoetermeer

Vandaag geopend:

10:00 - 16:00

10:00 - 16:00

Neem contact op via: 079-3033004

mail

Loyale klanten, het fundament onder je bedrijf

Loyale klanten zijn het fundament onder je bedrijf. Want geen enkele onderneming kan zonder trouwe klanten die regelmatig terugkomen. Klanten waar je op kunt rekenen en die als echte ambassadeurs graag aan anderen vertellen hoe tevreden ze over je zijn. Maar hoe worden klanten loyaal? En vooral: hoe blijven ze het? Multicopy helpt je daarbij. Met slimme communicatieoplossingen waarmee je jouw loyale klanten keer op keer verrast. Daarmee laat je zien hoezeer je jullie relatie op prijs stelt. Een investering die zich dubbel en dwars terugbetaalt.

Multicopy Zoetermeer

  • Willem Dreeslaan 172
  • 2729 NJ Zoetermeer
  • zoetermeer@multicopy.nl
  • KVK: 89367103
  • Bekijk route

Neem contact op via: 079-3033004

chat
Vandaag geopend:

10:00 - 16:00

  • Maandag
  • Dinsdag
  • Woensdag
  • Donderdag
  • Vrijdag
  • Zaterdag
  • Zondag
  • 10:00 - 16:00
  • 10:00 - 16:00
  • 10:00 - 16:00
  • 10:00 - 16:00
  • 10:00 - 16:00
  • Gesloten
  • Gesloten

Openingstijden kantoor: 10.00 uur tot 16.00 uur
Telefonisch bereikbaar (079-303 3004): 9.00 uur tot 17.30 uur
Per e-mail bereikbaar 24/7: zoetermeer@multicopy.nl

Wij adviseren je altijd eerst per e-mail (zoetermeer@multicopy.nl) je aanvraag te doen voordat je bij ons langskomt in de vestiging. Zo kunnen wij eerst een offerte maken of je een passend advies bieden. Daarna kan je het werk uiteraard ophalen bij ons op kantoor of langs komen voor een adviesgesprek. Wij hebben geen "klaar terwijl je wacht" service.

Meer loyale klanten? Een loyaliteitsprogramma op maat!

Om loyale klanten te creëren en te behouden is het van belang dat je oprechte aandacht aan ze besteedt. Dat kan op verschillende manieren. Stuur je vaste klanten bijvoorbeeld regelmatig een direct mailing met speciale aanbiedingen, waar alleen zij gebruik van kunnen maken. Bij Multicopy kunnen we jouw mailing op elk gewenst onderdeel personaliseren, van aanhef tot aanbieding. Ook een gepersonaliseerde nieuwsbrief is een ideaal communicatiemiddel om je trouwe klanten op de hoogte te houden van nieuwtjes en bijzondere acties. Zo vergroot je de betrokkenheid. En wat dacht je van een mooi relatiegeschenk? Een cadeau wordt immers altijd gewaardeerd! Multicopy heeft promotionele artikelen in alle soorten en maten, en in elke oplage en prijsklasse. Uiteraard bedrukt met jouw logo, naam of boodschap. Denk je erover om een loyaliteitsprogramma voor je klanten op te zetten? Een slim idee, want daarmee laat je zien hoezeer je jouw loyale klanten waardeert. Multicopy helpt er graag bij. We hebben al voor uiteenlopende organisaties succesvolle loyaliteitscampagnes ontwikkeld. Zoals spaaracties, voordeel- en prioriteitscampagnes. Ook voor jouw bedrijf kunnen we een opvallend loyaliteitsprogramma creëren. Als je wilt begeleiden we je in het hele proces: van idee tot verwerking. Met spaarzegels, spaarkaarten, promotionele ondersteuning, geschenken, klantenkaarten, mailings en nog veel meer. Zowel in print als digitaal.

Vraag een offerte aan

Laat je inspireren

Case

Nieuwe website voor de Van Cappellen Stichting

ontdek meer
Blog

Zo versterk je de loyaliteit van je klanten, in 9 punten

ontdek meer
Blog

Eruit springende dienstverlening is je beste marketing

ontdek meer

Veelgestelde vragen

Nederlanders houden van spaaracties! Maar liefst 7 van de 10 Nederlanders spaart punten en zegels. Loyaliteitsprogramma’s motiveren mensen om verder te sparen én dus om regelmatig bij jouw bedrijf terug te keren. Klantenkaarten en spaarprogramma’s zijn dan ook onmisbare tools om klanten aan je te binden.

Telefoon, website, direct mail en e-mail: het zijn allemaal communicatiemiddelen die je klanten regelmatig gebruiken. Het is dus slim om zelf ook deze kanalen in te zetten om hen zo goed mogelijk van dienst te zijn. Maar vergeet ook zeker social media en WhatsApp niet! Zo zorg je ervoor dat je top of mind bent én blijft.

Een evenement is een uitgelezen manier om je klanten aan je te verbinden. Zo begrijpen ze beter hoe producten werken en zijn ze eerder geneigd om meer te kopen. Live events zijn dus niet te missen, maar een livestream is een goede tweede.

Vergroot je kennis

Nieuws

Trendrapport: Inclusiviteit is niet voor iedereen

Lees meer